egzekucja drobnych naleznosci

Data: 2009-03-17 23:11:00
Autor: Baczek
egzekucja drobnych naleznosci
Sąd - nie wyobrazam sobie tylu pozwow i pozniej zabawy z adwokatami nawet

Ja mam juz gotowy formularz, zmieniam tylko dane.
Koszt to 30zł.
Co prawda czasem sie troche czeka :(
Pozdrawiam

Data: 2009-03-17 23:17:25
Autor: A.
egzekucja drobnych naleznosci
Moglbym prosic o link do takiego formularza?
Jak jest z kwestia pozniej stawienia sie w sadzie?

Bo 30 zl to malo, ale jesli mam kilka razy do sadu jechac, placic za parking, benzyne i jeszcze marnowac kilka godzin, to koszty znacznie przerosna zadluzenie...

Chyba, ze sprawa jest rozstrzygana zaocznie?
Czy pozwany tez jest wtedy wzywany do sadu?