ekonomiczny rower trialowy ;)))

Data: 2009-05-08 15:13:08
Autor: mumia.lenina
ekonomiczny rower trialowy ;)))
Dziecko mnie męczy;)))
Pewnie nic z tego nie będzie ale uparł się więc ....
Mam starą stalową ramę mtb Meridy, rozmiar jakieś 14" (dobra na dzieciaka 160). Koła jakies sie znajdą, opony DeHowe też jeszcze gdzies parcieją.
Pytanie tylko czy geometria niemal dziecięcego mtb z lat 80-tych nadaje się do tego. Jeżeli trzeba coś modyfikować to co i jak?

Wujek

Data: 2009-05-08 16:05:58
Autor: Raist
Użytkownik <mumia.lenina@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000561.4a042fe4newsgate.onet.pl...
[...]

jak załapie bakcyla to sam zacznie Cie męczyć o cześci które "mają koledzy/widział w necie" ;)

dajesz widelec sztywny, czy też raczej chłopak będzie brykał coś w kierunku streetu?
bo pytanie jakie kąty masz tam w tej ramce
- pamietaj ze hamulce muszą działac tip-top
- rockring na korbę
- szeroka kiera

to tak na szybko

Raist