ekran 4.5" w obudowie mniejszej od SGS2

Data: 2014-03-26 13:39:21
Autor: atm
ekran 4.5" w obudowie mniejszej od SGS2
jak sie chce to mozna:
http://antyweb.pl/sony-xperia-z1-compact-doczekala-sie-godnego-konkurenta/
ma jednak dwie wady na dziendobry - niedostepny w PL i wyglad maksymalnie nijaki

Data: 2014-03-26 19:06:52
Autor: ToMasz
W dniu 26.03.2014 13:39, atm pisze:
jak sie chce to mozna:
http://antyweb.pl/sony-xperia-z1-compact-doczekala-sie-godnego-konkurenta/
ma jednak dwie wady na dziendobry - niedostepny w PL i wyglad
maksymalnie nijaki
super. mnie się podoba. Niestety mam problem. używam telefonu intensywnie, również w ruchu, nie mam czystych rąk, odkładam byle gdzie. W związku z tym, muszę mieć solidną obudowę, taką trumienkę. (99% telefonów z allegro też by taką obudowę chciało mieć przez całe ich życie) Niestety takie obudowy są tylko na telefony najpopularniejszych firm, a właściwie aple i samsungna. tak więc nie kupiłem sobie zte, monstera, asusa ani nawet LG....
ToMasz

ekran 4.5" w obudowie mniejszej od SGS2