ekran do slajdow?

Data: 2009-11-20 00:58:12
Autor: szymon
ekran do slajdow?
Witam,

Ja korzystam obecnie z ekranu firmy 3M. Kupione na Allegro, chyba nie
jest zbyt popularny. Jestem z niego w pełni zadowolony.

Wcześniej korzystałem z ekranu perełkowego - moim zdaniem nie sprawdza
się w przypadku slajdów (obraz traci na ostrości).

Korzystałem też z ekranu AVtek, powierzchnia matt white, wszystko ok,
aczkolwiek miałem bliżej nieokreślony niedosyt.

Kupiłem więc ekran 3M (jakoś lubię tą firmę za innowacyjne podejście
do prostych rzeczy), co okazało się strzałem w dziesiątkę. Bardzo mi
odpowiada. Jakoś tak slajdy na nim wyświetlane wyglądają najlepiej,
choć powierzchnie ma niby taką samą - matt white (współczynników nie
znam).

Korekta trapezu w przypadku rzutników do slajdów bardzo się przydaje.

Pozdrawiam,

Szymon

Data: 2009-11-21 08:29:15
Autor: Filla Kris
ekran do slajdow?
szymon pisze:
[...]

A wiesz ze w tym starym chyba z lat '70 ktory wyprodukowano w CCCP zauwazylem podobna dolegliwosc jakby te zdjecia byly troche nieostre, w porownaniu np. do sciany.

Korzystałem też z ekranu AVtek, powierzchnia matt white, wszystko ok,
aczkolwiek miałem bliżej nieokreślony niedosyt.

A jakiej wielkosci uzywales ten ekran? jesli byl duzy to czy miales jakis nierownosci czy odkrztalcenia. mam wrazenie ze duze ekrany moga sie zwijac po bokach.

[...]

A miales okazje porownywac je obok siebie? czasem jest tak ze czlowiek probuje sobie usprawiedliwic wydanie pieniedzy i oszukuje sam siebie zeby nie czuc sie zle ze za cos dalo sie 100% wiecej a jest lepsze tylko   np 10% od tanszego towaru. Nie pisze tego ze tak jest u ciebie tylko ludzie ogólnie maja taka przypadlos.

Korekta trapezu w przypadku rzutników do slajdów bardzo się przydaje.
Dzikuja ci za cenne uwagi. Rozejrzalem sie za tymi ekranami ale nie ma za bardzo wyboru znalazlem tylko 175x175 ale nigdzie nie podawali zadnych danych na ich temat.
pozdrawiam sedecznie
Krzysztof filla

--
Zapraszam do mojej galerii
www.filla.pl

Data: 2009-11-23 12:58:40
Autor: szymon
ekran do slajdow?

> [...]

A jakiej wielkosci uzywales ten ekran? jesli byl duzy to czy miales
jakis nierownosci czy odkrztalcenia. mam wrazenie ze duze ekrany moga

To był raczej mały ekran: 125x125 cm. Teraz używam 150x150 (3M) i
krawędzie ekranu się lekko tylko odginają - w niczym to nie
przeszkadza. Nie wiem jak to jest w większych.

> [...]

zeby nie czuc sie zle ze za cos dalo sie 100% wiecej a jest lepsze tylko
  np 10% od tanszego towaru. Nie pisze tego ze tak jest u ciebie tylko

Ten 3M kosztował tyle samo. Z tego co zauważyłem to chodzi o fakturę
powierzchni. AVtec jest jakiś taki bardziej chropowaty, i mimo że nie
ma regularnej struktury, to zdjęcia na nim wyglądają czasem jakby
złożone z pikseli (podobnie jak zdjęcia z multimedialnych rzutników).
Ale to wrażenie może być tylko moje subiektywne wrażenie... :)

Data: 2009-11-23 13:00:50
Autor: szymon
ekran do slajdow?
On 23 Lis, 21:58, szymon <pajak...@gmail.com> wrote:

> [...]

złożone z pikseli (podobnie jak zdjęcia z multimedialnych rzutników).
Ale to wrażenie może być tylko moje subiektywne wrażenie... :)

Przepraszam za bełkot :) Chyba czas wyłączyć komputer i rozstawić
ekran... :)

Data: 2009-11-24 13:33:36
Autor: Vector
ekran do slajdow?
Przeglądałem oferty 3M i mają tylko 175x175cm - jeden ekran. Masz coś
takiego dokładnie?

Data: 2009-11-26 00:59:14
Autor: dominik
ekran do slajdow?
szymon wrote:
[...]

Mój ekran ma 200x200 cm i też się krawędzie lekko odginają. Są jeszcze większe dostępne - 245x245 cm. Przy takich wymiarach czasami spotyka się jeszcze specjalne naciągacze w postaci linek. Te niewielkie odkształcenia mi nie przeszkadzają, więc akurat to mnie nie interesowało.

[...]
ludzie ogĂłlnie maja taka przypadlos.
[...]

ProjektorĂłw :)

Ale to wrażenie może być tylko moje subiektywne wrażenie... :)

Im większy ekran kupisz tym mniej widać jakiekolwiek niedociągnięcia powierzchni bo i nie oglądasz tego z 1cm. Osobiście u siebie nie zwróciłem uwagi na takie coś, chociaż też mam taki chropowaty :)

d.

Data: 2009-11-22 09:20:34
Autor: Krzysiek
ekran do slajdow?
On 20 Lis, 09:58, szymon <pajak...@gmail.com> wrote:

[...]

A gdzie kupiłeś ten ekran?

Data: 2009-11-22 09:29:25
Autor: Krzysiek
ekran do slajdow?
On 22 Lis, 18:20, Krzysiek <krzysztofogo...@gmail.com> wrote:
On 20 Lis, 09:58, szymon <pajak...@gmail.com> wrote:

tzn jaki model masz bo googlam ale nie ma tego za dużo... Na stronie
3M polskiej też jakoś pusto...

Data: 2009-11-23 12:51:27
Autor: szymon
ekran do slajdow?
On 22 Lis, 18:29, Krzysiek <krzysztofogo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> On 20 Lis, 09:58, szymon <pajak...@gmail.com> wrote:

tzn jaki model masz bo googlam ale nie ma tego za dużo... Na stronie

Ciężko powiedzieć, nie ma na nim żadnych numerów seryjnych itp. Jest
tylko logo 3M.

Data: 2009-11-23 12:51:47
Autor: szymon
ekran do slajdow?
> [...]

> odpowiada. Jakoś tak slajdy na nim wyświetlane wyglądają najlepiej,
> choć powierzchnie ma niby taką samą - matt white (współczynników nie

A gdzie kupiłeś ten ekran?

Na Allegro od prywatnej osoby.

ekran do slajdow?