ekran ze szkła mineralnego

Data: 2009-07-18 20:54:27
Autor: żółta pięta
ekran ze szkła mineralnego
Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego? ( takie jak w zegarkach)
odpornego na rysy

szklo mineralne nie jest odporne na rysy. szafirowe sie nie rysuje.

Data: 2009-07-18 21:11:34
Autor: Maciek
ekran ze szkła mineralnego
Użytkownik "żółta pięta" <d@b.a> napisał
Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego? ( takie jak w zegarkach)
odpornego na rysy

szklo mineralne nie jest odporne na rysy. szafirowe sie nie rysuje.

Też się rysuje - od diamentu ;)
A wracając, to telefonem, którego używałem i szybka wyświetlacza się nie rysowała był Motorola L2. Nie L6, L7 tylko L2.

Maciek.

Data: 2009-07-18 21:44:44
Autor: żółta pięta
ekran ze szkła mineralnego
Też się rysuje - od diamentu ;)
A wracając, to telefonem, którego używałem i szybka wyświetlacza się nie rysowała był Motorola L2. Nie L6, L7 tylko L2.

w l7 tez sie zbytnio nie rysowala.

ekran ze szkła mineralnego