ekskluzywne

Data: 2011-07-05 15:55:32
Autor: Mario
ekskluzywne
W dniu 2011-07-05 11:17, J.F pisze:

Macie, podniecajcie sie :-)

http://www.goldo.pl/kategoria/luksusowe/Motoryzacja

J.
No dobra ale ekskluzywne nie znaczy luksusowe :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2011-07-05 17:40:02
Autor: J.F
ekskluzywne
Użytkownik "Mario"  napisał w
W dniu 2011-07-05 11:17, J.F pisze:
Macie, podniecajcie sie :-)
http://www.goldo.pl/kategoria/luksusowe/Motoryzacja

No dobra ale ekskluzywne nie znaczy luksusowe :-P

A bo to widac nowa jakosc webmasteringu

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9892818,_News_of_the_World__wlamal_sie_do_poczty_glosowej.html

"eksluzywne materialy dziennikarskie" ...  slowo "eksluzywne" ... wiec zostalo podkreslone i zalinkowane do goldo :-)

J.

Data: 2011-07-05 16:42:57
Autor: Waldek Godel
ekskluzywne
Dnia Tue, 5 Jul 2011 17:40:02 +0200, J.F napisał(a):

[...]

to nie ma nic wspólnego z webmasteringiem. To gówniane reklamowe skrypty podkreślają słowa już w twojej przeglądarce.
Zablokuj źródło skryptu w adblocku albo pliku hosts, to podkreślenia
znikną.
Bodajże za to odpowiada http://*.chartbeat.com/* choć akurat pewności nie
mam, bo lista w adblocku długa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-05 18:19:12
Autor: J.F
ekskluzywne
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał
[...]

IMO - bardzo wiele mam zablokowane (az mi orange nie chodzi) i to chyba jednak jest u zrodla.

A w sumie to mogloby byc i u operatora :-)

J.

Data: 2011-07-05 17:20:58
Autor: Waldek Godel
ekskluzywne
Dnia Tue, 5 Jul 2011 18:19:12 +0200, J.F napisał(a):

IMO - bardzo wiele mam zablokowane (az mi orange nie chodzi) i to chyba jednak jest u zrodla.

to dlaczego ja tego badziewia nie widzę? Inny internet mamy?

Data: 2011-07-05 21:21:31
Autor: 'Tom N'
ekskluzywne

<http://imageshack.us/photo/my-images/19/materialy.jpg/>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-07-06 22:49:56
Autor: J.F
ekskluzywne
Użytkownik "'Tom N'"  napisał w
[...]

Ciekawe koledzy, ciekawe.  Ja miedzy pozyskiwal i materialy widze jeszcze "ekskluzywne"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9892818,_News_of_the_World__wlamal_sie_do_poczty_glosowej.html

Telnet tez widzi, choc dzis niczego wykluczyc nie mozna.
A moze wam po prostu ten adblock za duzo wycina ? :-)

zrodlo wyglada tak:

tabloid przez lata pozyskiwał <a href="http://www.goldo.pl" class="">ekskluzywne</a> materiały, włamując się do wiadomości SMS i poczty głosowej

tabloid przez lata pozyskiwał ekskluzywne materiały, włamując się do wiadomości SMS i poczty głosowej

Ogladajac to na niusy.onet.pl czy groups.google.com widzicie w obu liniach "ekskluzywne" ?

J.

ekskluzywne