eksperyment pokazuj±cy wp³yw "autor ytetu"

Data: 2010-03-18 19:17:38
Autor: jadrys
eksperyment pokazuj±cy wp³yw "autor ytetu"
W dniu 2010-03-18 17:52, Mariusz Merta pisze:
http://www.rp.pl/artykul/449050_Przerazajacy_eksperyment_na_antenie.html
jak dla mnie tutaj nadaj± siê, kawecki, pietrzykowski jadrys, tzva
jakby ich tusk poprosi³ albo inny kwasniewski czy komorowski
b³ochin sie k³ania...

Mariusz Merta

"Przera¿aj±ce" eksperymenty  to s± stosowane obecnie w Polsce przez polityków którzy z dnia na dzieñ robi± niewolników z normalnych ludzi wierz±cych w to ze kapitalizm to jest co¶ dobrego.

PS. Je¿eli chodzi o mnie, to ja siê nie nadajê ani na kata ani na ofiarê.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-19 17:27:10
Autor: cirrus
eksperyment pokazuj±cy wp³yw "autorytetu"
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hntqoh$p1u$1news.onet.pl...
[...]

Za to na starego kawalera idealnie siê nadajesz.

--
stevep

Data: 2010-03-19 18:33:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-19 17:27, cirrus pisze:
[...]

Ale na partnera dla geja ju¿ niestety nie. - Niestety dla ciebie.