Data: 2013-05-04 16:34:12 | |
Autor: jawtoszuk | |
eksplozje w samolocie Tu-154M | |
W dniu sobota, 4 maja 2013 12:14:54 UTC+2 użytkownik jawt...@gmail.com napisał:
W samolocie TU-154M były eksplozje i to była głowna przyczyna tej tragedii. Grzegorzu, piszesz, że piloci działali pod presją, pod czyją i dowody podaj. Prokuratura jednoznacznie stwierdziła, że generał Błasik nie wywierał żadnego nacisku na załogę. Pragnę Ci przypomnieć, że to wieża podawała, że są na właściwej ścieżce i kursie, nie wydano zakazu lądowania na tym lotnisku, a pilot wydał komendę na 100m odchodzimy. |
|
Data: 2013-05-05 09:44:12 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
eksplozje w samolocie Tu-154M | |
Użytkownik <jawtoszuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:c15426ba-cae3-4281-b23d-cd33cfee2c48googlegroups.com... W dniu sobota, 4 maja 2013 12:14:54 UTC+2 użytkownik jawt...@gmail.com napisał: W samolocie TU-154M były eksplozje i to była głowna przyczyna tej tragedii. Grzegorzu, piszesz, że piloci działali pod presją, pod czyją i dowody podaj. Prokuratura jednoznacznie stwierdziła, że generał Błasik nie wywierał żadnego nacisku na załogę. Pragnę Ci przypomnieć, że to wieża podawała, że są na właściwej ścieżce i kursie, nie wydano zakazu lądowania na tym lotnisku, a pilot wydał komendę na 100m odchodzimy. ================================ Istotnie. Wydał taką komendę pilotowi automatycznemu, sterującemu samolotem. Niestety. Komenda była po polsku, a pilot automatyczny znał tylko rosyjski. I stąd brak reakcji pilota automatycznego i popisowe lądowanie plecowe! -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|