ekspres do kawy z m³ynkiem

Data: 2010-02-23 12:42:50
Autor: Jacek Osiecki
ekspres do kawy z m³ynkiem
Dnia Mon, 22 Feb 2010 16:32:50 +0000 (UTC),  ptz napisa³(a):
Czy zna kto¶ mo¿e jaki¶ model ekspresu do kawy z m³ynkiem i
timerem/programatorem, tzn. mo¿liwo¶ci± ustawienia, ¿eby siê kawa sama zrobi³a
o okre¶lonej godzinie? Przeszukiwanie katalogów producentów nie daje
pozytywnego rezultatu (chodzi oczywi¶cie o tê drug± opcjê).

Zawsze mnie zastanawia sens takich zabawek - chyba ¿e chodzi o to by mieæ
motywacjê typu "kurna, kawa siê zrobi³a, muszê wypiæ bo wystygnie" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-23 15:08:19
Autor: Boombastic
ekspres do kawy z m³ynkiem
Zawsze mnie zastanawia sens takich zabawek - chyba ¿e chodzi o to by mieæ
motywacjê typu "kurna, kawa siê zrobi³a, muszê wypiæ bo wystygnie" :)

A ja go rozumiem. Mo¿e prowadzi uregulowany tryb ¿ycia, budzi siê o tej samej porze i ju¿ czeka na niego kawa.

Data: 2010-02-23 17:39:11
Autor: Kane
ekspres do kawy z m³ynkiem
A ja go rozumiem. Mo¿e prowadzi uregulowany tryb ¿ycia, budzi siê o tej samej porze i ju¿ czeka na niego kawa.

Dok³adnie. Jak ja - uregulowane jest wstawanie ;) Wrecz zaluje ze nie mam tej opcji acz nie problem jest podejsc i nacisnac przycisk po prostu ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-02-23 17:39:57
Autor: ptz
ekspres do kawy z m³ynkiem
Boombastic <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]

A ja go rozumiem. Mo¿e prowadzi uregulowany tryb ¿ycia, budzi siê o tej samej porze i ju¿ czeka na niego kawa.

Dok³adnie tak - jak pisa³em poni¿ej - a nawet trochê wiêcej: ¶wiadomo¶æ, ¿e
kawa jest gotowa _zmusza_ mnie do wstania. Je¶li mogê po prostu nacisn±æ guzik
i poczekaæ, to zawsze mogê to zrobiæ nieco pó¼niej :)

--

ekspres do kawy z m³ynkiem