elastyczny klej do neoprenu

Data: 2009-10-22 11:43:24
Autor: Karlson
elastyczny klej do neoprenu
Szukam takiego kleju do neoprenu, ktorego bede mogl
uzyc do uszczelnienia spoin w suchaczu. Oddalem suchacza do naprawy
i przykleili mi latke w kroku i do tego niektore spoiny pokryli takim
klejem, ktory:

- dobrze wsiaka w material pokrywajacy neopren (suchacz aquata - neoprenowy, bardzo elastyczny)

- jest przezroczysty po wyschnieciu (to oczywiscie nie ma znaczenia, ale podaje dla opisu)

- jest super rozciagliwy! - prawie nie ma wplywu na rozciagliwosc neoprenu

Jesli ktos wie jak sie taki klej nazywa i gdzie go kupic to bede wdzieczny. Chcialbym
pozostale spoiny pokryc takim klejem, bo w ktorejs jest mikro-dziurka i przecieka
woda.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Carlson

Data: 2009-10-22 12:00:33
Autor: Jacek Trembowelski
elastyczny klej do neoprenu
Szukam takiego kleju do neoprenu, ktorego bede mogl
uzyc do uszczelnienia spoin w suchaczu.

Zadzwoń do Rysia Chabinowskiego www.hopdivers.pl

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski
www.trembowel.pl

Data: 2009-10-22 13:36:21
Autor: Karlson
elastyczny klej do neoprenu
Zadzwoń do Rysia Chabinowskiego www.hopdivers.pl

zrobione - dziekuje :-)

Pozdrawiam
Carl

Data: 2009-10-22 17:14:28
Autor: Włodzimierz Kołacz
elastyczny klej do neoprenu
I co dostałeś klej? Ja kiedyś we Włoszech kupiłem taki dwu składnikowy specjalny do uszczelniania połączeń w skafandrach.  Ale to było dawno i zniknął już z dziejów w zasadzie nigdy nie użyty :-((. Podaj jak to cudo się nazywa, kosztuje i gdzie bo muszę manszetę szyjną uszczelnić na miękko.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-10-22 20:25:36
Autor:
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Klej nazywa się SC 4000 kupuje się jego w PUP Tip Topol (w Warszawie to ul
Mrówcza, blisko stacji Anin ten budynek z antenami) kosztuje około 100zł za
700g, po rozcieńczeniu octanem etylu i lub toluenem można przesycać dzianinę
na piankach, podklejać szwy, wklejać suwaki, manszety i kryzy, klei lateks i
neopren, jest dwuskładnikowy.
Jedyna wada jest ciemno szary, lecz lepszy od kleju który stosuje Chabinowski.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-23 10:23:16
Autor: Karlson
elastyczny klej do neoprenu
juz zadzwonilem - przesylka w drodze - dziekuje :-)

pozdro

elastyczny klej do neoprenu