elektrolit - gdzie?

Data: 2009-12-07 03:01:15
Autor: PiotrMDC
elektrolit - gdzie?
Witam,
potrzebuje elektrolitu, gdzie kupie?? w motoryzacyjnych szukalem i nie
ma...
śląsk + zagłębie...
Pozdrawiam,
piotrmdc

Data: 2009-12-07 12:42:57
Autor: J.F.
elektrolit - gdzie?
Użytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisa
potrzebuje elektrolitu, gdzie kupie?? w motoryzacyjnych szukalem i nie ma...

a) jakis sklep z akumulatorami,
b) POCh Gliwice .. tam kupisz kwas siarkowy .. albo i nie, bo to teraz to juz nie wiadomo co mozna kupic a co nie.

c) a w ogole to kup nowy akumulator :-)

J.

Data: 2009-12-07 14:53:19
Autor: Bartek
elektrolit - gdzie?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfipo1$up6$1news.onet.pl...
> [...]

b) POCh Gliwice .. tam kupisz kwas siarkowy .. albo i nie, bo to teraz to juz nie wiadomo co mozna kupic a co nie.

w gliwicach niedawno jescze mieli. trzeba sie tylko podpisac wylegitymowac i tak dalej;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-12-07 17:29:38
Autor: WOJO
elektrolit - gdzie?
b) POCh Gliwice .. tam kupisz kwas siarkowy .. albo i nie, bo to teraz to juz nie wiadomo co mozna kupic a co nie.
Czyżbyś miał jakies doświadczenia z nimi ? :)
Kiedyś chciałem kupić litr acetonu, który doskonale sprawdza się do czyszczenia optyki.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałem się, że mogę kupić choćby i m3 ale na fakture,
a na paragon nie mogę kupić nawet litra. Tłumaczenie było, ze podobno jest na liście prekursorów
do wytwarzania srodków odurzających. Zjebałem, kazałem sobie pokazać listę tych środków i znaleźć tam aceton.
Okazało się, że nie było go na liście ani pod nazwą handlową, ani pod nazwą chemiczną. Skończyło się zakupem na
fakturę firmy, w której pracowałem.
Od tego momentu omijam POCH szerokim łukiem i kupuję co mi potrzeba w dowolnych ilościach w Internecie.
WOJO

Data: 2009-12-07 23:31:11
Autor: J.F.
elektrolit - gdzie?
On Mon, 7 Dec 2009 17:29:38 +0100,  WOJO wrote:
b) POCh Gliwice .. tam kupisz kwas siarkowy .. albo i nie, bo to teraz to juz nie wiadomo co mozna kupic a co nie.
Czyżbyś miał jakies doświadczenia z nimi ? :)

Nie, ale czasem slysze co tam wymyslaja i coraz trudniej o chemie -
jak nie narkotyki to terroryzm, jak nie terroryzm to ochrona
srodowiska, umowy o utylizacje, oplaty za emisje ...

Inna sprawa ze jak sasiedzi ostanio cos malowali .. oj, powinny miec
farby i rozpuszczalniki doliczona oplate za emisje, bardzo duza oplate
:-)

[...]

Zawsze mozna sprobowac na bezczelnego - fakture prosze wystawic na firme: imie nazwisko, nip osobisty, adres zamieszkania. Dopoki nie kaza podpisac oswiadczenia ze sie jest platnikiem VAT to nie ma problemu :-)

[...]

Ja tam nie wiem gdzie i kiedy, ale zobacz grupe IIB-R
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1367.htm
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0198.htm

... o w morde - nie tylko aceton, takze kwas siarkowy, solny, toluen i
nadmanganian potasu :-)

W sumie to zakazu sprzedazy chyba nie ma, trzeba tylko papierkologie
prowadzic.

Skończyło się zakupem na
fakturę firmy, w której pracowałem.
Od tego momentu omijam POCH szerokim łukiem i kupuję co mi potrzeba w dowolnych ilościach w Internecie.

W Polsce czy za granica ? Bo polskie firmy obowiazuja te same
przepisy.

J.

P.S. te bomby w butelkach ktorymi miano atakowac pare lat temu
samoloty - to ponoc mial byc nadtlenek acetonu.

Data: 2009-12-07 15:20:03
Autor: KM
elektrolit - gdzie?

"PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> wrote in message news:e65ba200-9f50-4465-b122-19834dd3e3fex16g2000vbk.googlegroups.com...
Witam,
potrzebuje elektrolitu, gdzie kupie?? w motoryzacyjnych szukalem i nie
ma...
śląsk + zagłębie...

moze sprobuj w firmach zajmujacych sie wozkami akumulatrowymi, bateriami trakcyjnymi itp.

Z tego co pamietam na 99% jest firma w Czechowicach k. Gliwic - ktora zajmuj sie takimi sprawami. Byc moze tez da sie zalatwic i elektrolit...
Jest to pierwszy budynek po lewej jadac od Gliwic.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-08 01:04:27
Autor: Nex@pl
elektrolit - gdzie?
PiotrMDC pisze:
[...]

Na Lotos ostatnio kupiłem.

Data: 2009-12-10 21:58:29
Autor: Adam Płaszczyca
elektrolit - gdzie?
Dnia Mon, 7 Dec 2009 03:01:15 -0800 (PST), PiotrMDC napisał(a):

Witam,
potrzebuje elektrolitu, gdzie kupie?? w motoryzacyjnych szukalem i nie
ma...
W sklepie z odczynnikami - kwas siarkowy techniczny, rozcieńczyć woda
destylowaną. --

elektrolit - gdzie?