elektroniczna stacja pogodowa do domu

Data: 2010-10-27 15:59:23
Autor: jesien
elektroniczna stacja pogodowa do domu
Uzywa ktos w domu takiej pogodynki?

ja mam taka mala fajna stacje pogody, kosztowala 50zl ma temperature na zewnatrz (bezprzewodowo), wewnatrz, wilgotnosc wewnatrz, cisnienie z wykresem archiwalnych danych, zegar sterowany DCFem i PODSWIETLANIE

jestem bardzo zadowolony z tego urzadzenia, rano jak wstaje o 5 dzieki podswietlaniu widze wyraznie dane na LCD, cisnienie dla mnie wazna sprawa bo jestem meteopata - ogólnie polecam

Data: 2010-10-27 19:56:06
Autor: jesień
elektroniczna stacja pogodowa do domu

Model?

ja kupiłem na giełdzie elektronicznej ale to jest dokładnie ten model
http://www.best-shop.ch/produkt-westfalia.asp?u=1843936079

Data: 2010-10-28 22:50:56
Autor: Marek P.
[...]

Dlaczego dla Ciebie jako meteopaty wazne jest cisnienie?
Wstajesz i widzisz niskie cisnienie i juz wiesz, ze ma Cie bolec glowa czy widzisz niskie cisnienie i glowa juz wie ze to wina cisnienia i przestaje bolec ?

--
Marek P.

Data: 2010-10-28 22:59:12
Autor: Panslavista
"Marek P." <qe@asdfasoip.pl> wrote in message news:iacnni$17h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ważne czy ciężka z powodu ciśnienia, czy tylko po alkoholu...

Data: 2010-10-30 11:46:49
Autor: jesień
[...]

jak widze spadające ciśnienie to od razu kawa + wiem że łeb mnie raczej nie boli z innych powodów :)

elektroniczna stacja pogodowa do domu