Data: 2009-09-03 13:15:52 | |
Autor: news | |
elektryczny mitsubishi | |
Witam,
udało się komu¶ go już przetestować? Szczególnie interesuje mnie to zużycie energii bliskie 12kWh/100km. Bardzo mało, z tego wniosek że 100kW silniki w pojazdach spalinowych pracuja na promilach mocy:) |
|
Data: 2009-09-03 14:19:10 | |
Autor: J.F. | |
elektryczny mitsubishi | |
Użytkownik "news" <news@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7o8kf$9hc$1atlantis.news.neostrada.pl...
udało się komu¶ go już przetestować? Szczególnie interesuje mnie to zużycie energii bliskie 12kWh/100km. Bardzo mało, z tego wniosek że 100kW silniki w pojazdach spalinowych pracuja na promilach mocy:) A jak czesto masz pedal wcisniety do podlogi ? Zgadza sie - w pojezdzie silnik pracuje na ulamku mocy. Ale ze 100kW jezdzi sie znacznie fajniej niz bedac ograniczonym do 12kW :-) Nawet GM EV1, calkowicie elektryczny, mial 100kW pod maska, choc z przeliczenia mi wychodzilo ze moglby 15 minut pelna moca pojechac, P.S. Benzynowy silnik 100kW pali jakies 40 litrow/h przy pelnej mocy. J. |
|
Data: 2009-09-09 03:07:57 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
elektryczny mitsubishi | |
Dnia Thu, 03 Sep 2009 14:19:10 +0200, J.F. napisał(a):
Zgadza sie - w pojezdzie silnik pracuje na ulamku mocy. Ale ze 100kWOn pisze 12kWh. Ten misiek na silnik 47kW, co po uwzglednieniu charakterystyki zewnetrznej do miastkowego (kei car) autka jest nawet za duzo. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |
|