Data: 2010-03-29 11:48:40 | |
Autor: AZ | |
[waw] elektryk poszukiwany | |
On 2010-03-29, marcinu <zlyadres@op.pl> wrote:
WitamA co to za wynalazek, ze pobiera tyle pradu? Moze nalezy poszukac w tym kierunku dlaczego tak sie dzieje? Druga sprawa to taka, ze rozwiazanie z przekaznikiem jest jeszcze gorszym rozwiazaniem bo: jezeli immo mialoby byc zalaczane przelacznikiem to jezeli chcialbys zostawic moto z wlaczonym immo na postoju to musialbys wlaczyc ten przekaznik a ten przekaznik pobiera wiecej pradu niz sam immobilizer. No chyba, ze chodzi tutaj o przerzucenie calej instalacji na jeden przekaznik ale ja bym sie nie odwazyl, a noz zjebie sie ten przekaznik 500 km od domu. Ale jak juz sie upierasz to po prostu na kablu zasilajacym immobilizer zaloz zwykly przelacznik bi-stabilny (wlaczony/wylaczony) - na pewno nie pobiera to tyle pradu zeby byl potrzebny przekaznik. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-03-29 14:58:29 | |
Autor: marcinu | |
[waw] elektryk poszukiwany | |
U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hoq42o$76r$1node2.news.atman.pl... A co to za wynalazek, ze pobiera tyle pradu? Moze nalezy poszukac w tym Mam zainstalowane to: http://www.corral.pl/immobilisery/motoblok_12v-motoblok-12v.html Pr±du pewnie du¿o nie ci±gnie ale aku ma³e, tylko 7 ah. Ale jak juz sie upierasz to po prostu na kablu zasilajacym immobilizer Jest to jaki¶ pomys³. Pogadam z go¶ciem który mi to montowa³. -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin/CBF600N Wawa-Bielany zone |
|