Data: 2010-10-20 10:47:17 | |
Autor: ponury | |
elektryka - bmw k100 | |
witam wszystkich. pytanie dotyczy elektromagnesu rozrusznika . otoz
chyba bede musial zmienic go w swym motorze. mialem taka przypadlosc ze po wylaczeniu stacyjki i zaplonu killer switchem rozrusznik pracowal nadal . wymontowalem go i rozebralem okazalo sie ze jest uszkodzony styk eletromagnesu zwierala sie plytka na stale . a teraz pytanie czy tylko oryginalny i czy mozna zastapic innym . moze ktos z was ma jakis patent lub przerabial temat .?? swoja droga jest to niebezpieczne bo zanim rozpialem kabel to moto sie moglo zapalic . gorace kable. pzdr ponury bmw k 100 |
|
Data: 2010-10-20 22:56:08 | |
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | |
elektryka - bmw k100 | |
On 20 Paź, 19:47, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:
witam wszystkich. pytanie dotyczy elektromagnesu rozrusznika . otoz Witam! Lekki zamęt tu wprowadzasz. Zapewne masz na myśli przekaźnik rozrusznika, który się skleił i dla tego rozrusznik kręcił do szaleństwa. Przypadłość ta w Cegłach jest często związana z zbyt długim kręceniem silnika przy lekko rozładowanym aku. Jeśli czyszczenie przekaźnika nic nie da to pozostaje poszukanie innego (używka lub nowy). Część ta jest wspólna dla K1/K75/K100/K1100. Pozdrawiam, Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone :D |
|
Data: 2010-10-21 03:12:30 | |
Autor: ponury | |
elektryka - bmw k100 | |
On 21 Paź, 07:56, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<rafal.lo...@gmail.com> wrote: On 20 Paź, 19:47, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote: witam. tak chodzi o przekaznik rozrusznika . otoz okazalo sie odpadl jeden styk . a tak fatktycznie bylo slabe aku troche zakrecilem dluzej. czy na jednym styku utrzyma sie choc troche ?/ wiem tylko oryginalna czesc . pzdrr ponury |
|
Data: 2010-10-21 14:56:23 | |
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | |
elektryka - bmw k100 | |
On 21 Paź, 12:12, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:
dluzej. czy na jednym styku utrzyma sie choc troche ?/ Szczerze i szyko: nie wiem. Dłużej: ponieważ został tylko 1 styk, to cały prąd ma 1/2 przekroju przewodnika do dyspozycji, co oznacza, że ocalały styk będzie dużo bardziej się grzał i iskrzył przy rozłączaniu, więc ryzyko dalszej degradacji jest dużo większe :/. Pozdrawiam, Rafik |
|
Data: 2010-10-22 11:51:51 | |
Autor: ponury | |
elektryka - bmw k100 | |
On 21 Paź, 22:56, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<rafal.lo...@gmail.com> wrote: On 21 Paź, 12:12, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote: witam.. dzieki kolego za porady . moja czerwona i tez szybka. pozdrawiam ponury |
|