elektryka - podlaczenie

Data: 2010-08-17 22:42:43
Autor: Marek Dyjor
elektryka - podlaczenie
Czesuaw P. wrote:
Płyta indukcyjna.
Kabel kończy się "zarobionymi" końcówkami.
Żółto-zielony, niebieski i brązowy.

Te końcówki chcę zamknąć we wtyczce, plus, minus i uziemienie.

pierwsze pytanie jaki prad maksymalny ma ta twoja kuchnia, zwykłe wtyczki tylko do 16A.

powyżej 16A wypada zstosowac specjalne większe wtyki i gniazda. albo zastosować podłączenie na sztywno.

Data: 2010-08-18 06:30:22
Autor: Panslavista
elektryka - podlaczenie
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:i4es84$fpn$1news.onet.pl...
Czesuaw P. wrote:
[...]

Ależ ono może być całkiem elastyczne - kable to linka, izolacja to taśma... :-)))
Zgodnie ze sztuką powinien mieć łączówkę najlepiej zrobioną z różnicówki 25A w miejscu dostępnym przy kuchence, acz z dala od płomienia jak i możliwości zalania.

Data: 2010-08-18 17:23:20
Autor: JeSt
elektryka - podlaczenie

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c6b61e5$0$20994$65785112@news.neostrada.pl...
Zgodnie ze sztuką powinien mieć łączówkę najlepiej zrobioną z różnicówki 25A
w miejscu dostępnym przy kuchence, acz z dala od płomienia jak i możliwości zalania.
 Co to za parametr te 25A dla "różnicówki"???

Data: 2010-08-18 17:40:24
Autor: Panslavista
elektryka - podlaczenie

"JeSt" <osoba@wp.eu> wrote in message news:4c6bfae0$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nominalny prąd pracy, nie upływu.

Data: 2010-08-22 22:33:32
Autor: Marek Dyjor
elektryka - podlaczenie
Czesuaw P. wrote:
[...]

generalnie bez sensu, wystarczy zwykłą puszka w ściane z listwa zaciskowa na którą sie wpina kuchenkę.

Data: 2010-08-22 23:00:57
Autor: Panslavista
elektryka - podlaczenie

Czesuaw P. wrote:
[...]