eliminacje Euro 2012 cd

Data: 2010-10-08 23:58:00
Autor: PB
eliminacje Euro 2012 cd
sporo ciekawych wyników.

Dla mnie największym zaskoczeniem jest wygrana Estonii z Serbią.
Drugim w kolejności - pokonanie Słowacji przez Armenię. Zachód nam
uciekł już dawno, Wschód nas właśnie wyprzedza, ciekawe, jak daleko
się oddali.
Z niespodzianek mniejszego kalibru may jeszcze remis Włochów z
Irlandią Płn, Luksemburga z Białorusią oraz minimalne jedynie
zwycięstwo Holandii z Mołdawią.

Data: 2010-10-08 23:59:16
Autor: PB
eliminacje Euro 2012 cd
On 9 Paź, 08:58, PB <batoc...@gmail.com> wrote:
[...]

Aha, jeszcze ciekawy akcencik - Sernas z Widzewa w barwach Litwy
strzelił gola Hiszpanom.

Data: 2010-10-09 09:13:03
Autor: Marcin Kasperski
eliminacje Euro 2012 cd
Dla mnie największym zaskoczeniem jest wygrana Estonii z Serbią.

To jest wynik z podtekstem. To chyba pierwszy mecz po wywaleniu Anticia
(który podciągnął reprezentację z średniactwa na mundial, w RPA wygrał z
Niemcami ale wyleciał za brak awansu z grupy).

eliminacje Euro 2012 cd