eliminacje LE

Data: 2012-07-12 22:22:33
Autor: Pablo
eliminacje LE
Tym razem pewnie ja wyskoczę z lamerskim pytaniem, ale dlaczego Lech zaczynał eliminacje do LE od pierwszej rundy a Ruch o którym w pucharach dawno nie było słychać do razu od 2?

Data: 2012-07-13 05:30:05
Autor: DysoN
eliminacje LE
Pablo <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał(a):
Tym razem pewnie ja wyskoczę z lamerskim pytaniem, ale dlaczego Lech zaczynał eliminacje do LE od pierwszej rundy a Ruch o którym w pucharach dawno nie było słychać do razu od 2?

Ruch został wice mistrzem a Lechoamica skonczyla lige na 4 miejscu. Pozycja w
lidze wyznacza runde od ktorej zaczyna sie zaczyna a uzbierane punkty w
pucharach w ostatnich latach decyduja o rozstawieniu badz jego braku.

Data: 2012-07-13 13:01:43
Autor: Trybun
eliminacje LE
W dniu 2012-07-13 07:30, DysoN pisze:
[...]

To w takim wypadku dlaczego z tych bardziej uznanych lig w eliminacjach od pierwszej rundy występuje tylko jedna drużyna Holenderska? Żadnych Rosyjskich, Ukraińskich, Francuskich itd?

Data: 2012-07-13 13:51:46
Autor:
eliminacje LE
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):
> [...]

To w takim wypadku dlaczego z tych bardziej uznanych lig w eliminacjach od pierwszej rundy występuje tylko jedna drużyna Holenderska? Żadnych Rosyjskich, Ukraińskich, Francuskich itd?

Bo z tych lig drużyny zaczynają dopiero od drugiej rundy kwalifikacji. Twente jest wyjątkiem. W lidze zajęło pozycje nie premiowane grą w europejskich pucharach, ale Holandia dostała jedno miejsce ekstra w pierwszej rundzie kwalifikacji dzięki klasyfikacji fair play Uefa.  --

Data: 2012-07-14 09:28:09
Autor: Trybun
eliminacje LE
W dniu 2012-07-13 15:51, moosw3.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Ale skąd taka selekcja się bierze? Chodzi o osiągi poszczególnych klubów w Europejskich Pucharach czy o miejsce w rankingu drużyn narodowych? Przecie np. Chorwacja jest na pewno niżej w klubowej piłce od Polski, a jednak w pucharach startuje o szczebel wyżej.

Data: 2012-07-14 19:09:08
Autor:
> [...]

Ale skąd taka selekcja się bierze? Chodzi o osiągi poszczególnych klubów w Europejskich Pucharach czy o miejsce w rankingu drużyn narodowych? Przecie np. Chorwacja jest na pewno niżej w klubowej piłce od Polski, a jednak w pucharach startuje o szczebel wyżej.

Ranking krajowy tworzony na podstawie wyników drużyn klubowych w europejskich pucharach z 5 sezonow. Na Twoim miejscu nie byłbym bym taki pewien :) W tym sezonie obowiązuje rozstawienie za lata 06/07-10/11 a tam jesteśmy gorsi od Chorwacji.

Tu masz wszystko: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/index.html

Data: 2012-07-18 15:29:25
Autor: Trybun
eliminacje LE
[...]