elsa dla motocykli?

Data: 2009-08-20 15:09:35
Autor: WOJO
elsa dla motocykli?
Czy istniej± takie programy jak w temacie opisuj±ce motocykle?

Wnioskuj±c ze stopki jeĽdzisz Hond±, poszukuj więc czego¶ co zwie się Electronic Part Catalog.
Najnowsze jakie udało mi się dostać to v 12.00
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-08-20 15:37:17
Autor: Marek B
elsa dla motocykli?
WOJO pisze:
Czy istniejÄ… takie programy jak w temacie opisujÄ…ce motocykle?

Wnioskując ze stopki jeździsz Hondą, poszukuj więc czegoś co zwie się Electronic Part Catalog.
Najnowsze jakie udało mi się dostać to v 12.00

nie jest mi to potrzebne do mojej "hÄ…dy" tylko do innych modeli bo "hÄ…dy" siÄ™ nie psujÄ… ;-)
ku ścisłości elsa to program z opisem mechaniki i elektryki i wszystkiego innego jak: nastawy, wartości, przerwy, momenty, napięcia ..., dosłownie wszystko co potrzebne do diagnozy i naprawy ale samochodu niestety.
Marek
crf250x

Data: 2009-08-20 15:44:05
Autor: Kuczu
elsa dla motocykli?
Marek B pisze:

ku ścisłości elsa to program z opisem mechaniki i elektryki i wszystkiego innego jak: nastawy, wartości, przerwy, momenty, napięcia ..., dosłownie wszystko co potrzebne do diagnozy i naprawy ale samochodu niestety.

Haslo-klucz: Motodata

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-08-21 10:16:23
Autor: de Fresz
elsa dla motocykli?
On 2009-08-20 15:44:05 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Marek B pisze:

ku ¶cisło¶ci elsa to program z opisem mechaniki i elektryki i wszystkiego innego jak: nastawy, warto¶ci, przerwy, momenty, napięcia ..., dosłownie wszystko co potrzebne do diagnozy i naprawy ale samochodu niestety.

Haslo-klucz: Motodata

Nie wiem, może jakie¶ wybrakowane widziałem, ale tam s± tylko mocno podstawowe dane - ile oleju, jakie filtry, rozmiary opon, jakie luzy.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-08-21 11:16:11
Autor: Kuczu
elsa dla motocykli?
de Fresz pisze:

Nie wiem, może jakie¶ wybrakowane widziałem, ale tam s± tylko mocno podstawowe dane - ile oleju, jakie filtry, rozmiary opon, jakie luzy.

+ np. wszystkie dane dotyczace gaznika (rozmiary dysz, nastawy itp).

A co bys jeszcze potrzebowal ? Wymiary ramy i rozmiar szprych ?

Data: 2009-08-21 12:31:45
Autor: de Fresz
elsa dla motocykli?
On 2009-08-21 11:16:11 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Nie wiem, może jakieś wybrakowane widziałem, ale tam są tylko mocno podstawowe dane - ile oleju, jakie filtry, rozmiary opon, jakie luzy.

+ np. wszystkie dane dotyczace gaznika (rozmiary dysz, nastawy itp).

A co bys jeszcze potrzebowal ? Wymiary ramy i rozmiar szprych ?

Markowi chodziło chyba o bardziej szczegółowe dane, jak (cycata): "elsa to program z opisem mechaniki i elektryk i i wszystkiego innego jak: nastawy, wartoś›ci, przerwy, momenty, napię™cia".
Motodata jest jednak ciut uboĹĽsza. Tylko tyle, albo aĹĽ tyle.

Data: 2009-08-21 13:22:13
Autor: Kuczu
elsa dla motocykli?
de Fresz pisze:

[...]