emachines em350 -- trudne powrotu do życia

Data: 2019-04-11 17:29:31
Autor: Pszemol
emachines em350 -- trudne powrotu do życia
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:q77hi2$kj2$1node1.news.atman.pl...
Chłodnica do CPU podczepiona jest za pomocą plastra termopadu.
Oczywiście nie wymieniłem termopadu -- bo nie mam nowego.

A to nie są jednorazówki? Jak już odlepisz to masz założyć nowy?
Jak gruby ten temopad? Nie zdeformował się przy odklejaniu?
Może wystarczy pasta termoprzewodząca i będzie git?

emachines em350 -- trudne powrotu do życia