emachines g640 - skąd dysk windows ?

Data: 2012-02-13 09:52:15
Autor: Piotrek
emachines g640 - skąd dysk windows ?
witam,
pierwsze co robię na laptopie to wywalam dedykowane windows i instaluję
golasa. ale oczywiście producenci się wycwanili i nie dodają płytek.
kiedyś przy HP wystarczyło od nich napisać i przysyłali, a jak jest z Acerem i tym emachines. (windows 7)

miałem dylemat, czy to problem na to forum ;)

Data: 2012-02-13 11:15:47
Autor: Michal Lukasik
Dnia 13.2.2012, Piotrek napisał(a):

[...]

W czym problem by "odchudzić" już zainstalowany?
Zaglądałeś na WWW w.w. firmy?
Kontaktowałeś się z ich supportem?
Pomijam już fakt, że jak Ci przyślą CD to z Win razem ze sterownikami
i ich dodatkowym softem, także po instalacji będziesz miał dokładnie to
samo co teraz. ;D
Tak wiem, kiedyś dawali to na osobnych CD, ale to było kiedyś.
Pożycz od kogoś instalkę Win i ciesz się jak przyjmie Twój klucz
rejestracyjny.

miałem dylemat, czy to problem na to forum ;)

Primo. Nie forum a grupa dyskusyjna.
Secondo. Faktycznie bardziej odpowiednia byłaby ta dot. systemów M$ NT.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2012-02-13 21:11:06
Autor: qwerty
Użytkownik "Michal Lukasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s1hc58fpa5cv.dlg@smutas.org...
Pożycz od kogoś instalkę Win i ciesz się jak przyjmie Twój klucz
rejestracyjny.

Ma potem się denerwować, że aktywacja mu nie przejdzie? Już przerabiałem ten temat u kolegi. Mimo przyjęcia kluczu, aktywacja nie przebiegła pomyślnie. Trzeba użyć ABR.

Data: 2012-02-13 20:29:38
Autor: Michal Lukasik
Dnia 13.2.2012, qwerty napisał(a):

[...]

A ja to robię często. Ostatnio w zeszły weekend na kompie z Vobis/PC
Factory i problemów żadnych. Aktywował się, zassał łaty, ZTCW nadal
działa.
--
 _____ __________________________

Data: 2012-02-13 12:40:18
Autor: Maru
W dniu 2012-02-13 10:52, Piotrek pisze:
[...]

Pomijając, że to NTG, to chyba żadna filozofia odchudzić system ze zbędnego śmiecia. Poza tym producenci sprzętu instalują też swój soft, więc nie wiem czy goła instalka wystarczy do obsługi wszystkich podzespołów sprzętu.

Data: 2012-02-13 21:04:56
Autor: Vince
emachines g640 - skąd dysk windows ?
miałem dylemat, czy to problem na to forum ;)

To może na początek poczytaj trochę o e-machines. To nic innego jak tylko tańsza odmiana acera (czyli taki "niby-ACERA" dla mas). Często można go spotkać w marketach. dlatego raczej nie spodziewaj sie kupując komputer za 1000-1500 zł, że ktoś doda do niego instalkęWindowsa (bo czesto nie mają nawet podstawowych portów, w jakie wyposażony jest tradycyjny notebook)

Pozdrawiam, M.

emachines g640 - skąd dysk windows ?