emachines laptop z biedrony :) ?

Data: 2010-01-02 09:45:04
Autor: Tom&Jerry
emachines laptop z biedrony :) ?
Czy warto rozwazyć zakup laptopa z biedroniki: jakiś acer emachines, chyba
model E725 za 1449zł

tu foto
http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2010.01.11/s9_b.gif

tu chyba parametry ale nie wiem czy to ten sam
http://www.sklep-notebooki.pl/go/_info/?id=4680

Data: 2010-01-02 10:57:35
Autor: DooMiniK

http://www.fudzilla.com/content/view/13390/40/

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2010-01-02 23:41:27
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

Tom&Jerry pisze:
Czy warto rozwazyć zakup laptopa z biedroniki: jakiś acer emachines, chyba
model E725 za 1449zł

Znajoma se kupiła i jej usb się rozleciało w 2 tygodnie. Nie wiem, może
to jednostkowe, ale więcej doświadczeń z tym nie mam.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-03 08:30:48
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-02 09:45, Tom&Jerry pisze:
Czy warto rozwazyć zakup laptopa z biedroniki: jakiś acer emachines, chyba
model E725 za 1449zł

Mam do czynienia z innym co prawa modelem, ale parametry podobne. Opiekuję się jednym takim nieszczęściem;)

Matryca: okropne kolory, jakieś blade. Lepiej nie włączać Clear Type w Windows bo jest jeszcze gorzej. Ustawienia karty graficznej niewiele tutaj dają.

USB: Urządzenia potrafią same się odmontować z systemu i po chwili zamontować znowu. Sprawdziłem i nie jest wina kabelków, ani konkretnego urządzenia. Nie jest to też wina konkretnego portu. Sterowniki oczywiście zainstalowane. Odmontowanie jednego pendrive'a w trakcie zapisu na nim danych skończyło się formatowaniem tego pendrive'a

Klawiatura: zdycha po krótkim używaniu. Zdycha w ten sposób, że że jak np. przyciśniesz "H" to oprócz tego na ekranie pojawia się "J" i nawet "K" czasami.

Zasilacz: podczas ładowania baterii niemiłosiernie się grzeje.

I najlepsze na koniec: wbudowana karta sieciowa. Po shutdownie potrafi się nie włączyć, monitując radośnie, że kabel sieciowy jest odłączony. Oczywiście nie jest, połączenie jest skonfigurowane poprawnie, nawet przy MAC adresie nie było nic grzebane. Jeszcze może szukałbym winy w ustawieniach połączenia, DHCP itd, gdyby nie fakt, że nie ma żadnej prawidłowości w tym. Połączenie potrafi się podnieść po kilkunastu godzinach w stanie wstrzymania, albo po kilku tylko minutach. Ale i w obydwu tych sytuacjach potrafi się nie podnieść w ogóle. Żadnej reguły.

O ile matrycę i klawiaturę jeszcze można by próbować reklamować, to życzę szczęścia w reklamowaniu USB albo LAN'u;) Toż to nie jest do udowodnienia przed jaśnie WIELKIM, wiecznie z siebie zadowolonym SERWISEM;)

Ps: do laptopów dodawane są sterowniki do Win XP, NT, 2000, a nawet 9x. Są oczywiście w moim przypadku zainstalowane.Żadne urządzenie nie ma konfliktu, oszczędzanie energii powyłączane.

Tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-03 08:36:24
Autor: qwerty
Użytkownik "Tom&Jerry" <hhhhhh@hhhhhh.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhn13s$7ro$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Acery to największy syf jaki można produkować. Już chyba Medion ma lepszą jakość wykonania.

Data: 2010-01-03 00:09:35
Autor: Oncek
emachines laptop z biedrony :) ?

Acery to największy syf jaki można produkować. Już chyba Medion ma lepszą jakość
wykonania.

chyba nigdy nie miales nic z mediona :)
C od Acerow, raz na 10 trafi sie w miare bezawaryjny sprzęt ale nie
warto ryzykować przy tym procencie.

Data: 2010-01-03 11:22:48
Autor: KILu
Oncek wrote:
chyba nigdy nie miales nic z mediona :)
C od Acerow, raz na 10 trafi sie w miare bezawaryjny sprzęt

U mediona rowniez. Medion nakleja tylko swoje logo na sprzet wytwarzany
przez zupelnie rozne firmy. Raz jest nieco lepiej, raz gorzej, ale
generalnie to poziom wybitnie budzetowy, co wcale nie oznacza ze mozna w
ten sposob zaoszczedzic. ;)

--
KILu

Data: 2010-01-03 11:56:17
[...]