email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę

Data: 2011-11-09 15:07:58
Autor: witek
email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę
On 11/9/2011 1:58 PM, andromeda wrote:
Proszę o poradę i dziękuję

pieniacz jestes i tyle.

Data: 2011-11-10 00:17:08
Autor: andromeda
email imienny firmowy po zakoñczeniu umowy o pracê
Dnia Wed, 09 Nov 2011 15:07:58 -0600, witek napisał(a):

On 11/9/2011 1:58 PM, andromeda wrote:
Proszę o poradę i dziękuję

pieniacz jestes i tyle.

Po prostu nie chcę aby używano mojego nazwiska tam gdzie mnie nie ma.

--
_________________________
Pozdrawiam

Data: 2011-11-09 19:58:42
Autor: witek
On 11/9/2011 6:17 PM, andromeda wrote:
[...]

to nie twoje nazwisko tylko innego kundla.
Mało to burków na świecie.

Data: 2011-11-10 00:46:27
Autor: to
email imienny firmowy po zakoñczeniu umowy o pracê
begin andromeda
Po prostu nie chcę aby używano mojego nazwiska tam gdzie mnie nie ma.

Przecież nikt go nie używa.

Data: 2011-11-10 14:49:47
Autor: Massai
email imienny firmowy po zakoczeniu umowy o prac
andromeda wrote:

Po prostu nie chcę aby używano mojego nazwiska tam gdzie mnie nie
ma.

Twoje konto fizycznie nie istnieje, założyli alias, który
przekierowuje pocztÄ™ skierowanÄ… na twoje dawne konto.

Podobnie jak zazwyczaj się robi z kontami osób których nazwiska
mogą być zapisane z błędem, bo np. kto się nazywa "Bółka", i
ludzie zapisują jako "Bułka".

A co do Twojego imienia i nazwiska - wcale nie jest TwojÄ…
własnością.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-11 20:23:33
Autor: to
email imienny firmowy po zakoczeniu umowy o prac
begin Massai
[...]

Zazwyczaj to robi się wildcarda, który kieruje WSZYSTKO co nie pasuje do fizycznie istniejących kont na jakieś konto zbiorcze. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zakłada setek aliasów, bo po co?

Data: 2011-11-14 07:07:15
Autor: Massai
email imienny firmowy po zakoczeniu umowy o prac
to wrote:

begin Massai

> [...]
> ludzie zapisują jako "Bułka".

Zazwyczaj to robi się wildcarda, który kieruje WSZYSTKO co nie
pasuje do fizycznie istniejÄ…cych kont na jakieÅ› konto zbiorcze.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie zakłada setek aliasów, bo po co?

Pracowałeś w dużej korporacji?

Wyobraź sobie że masz w niej kilkudziesięciu ludzi z "dziwnymi"
nazwiskami, w różnych działach.
Przychodzi potem cała błędna poczta na jedno konto śmietnikowe, i
ktoś to musi sortować.
Alias w uzasadnionych wypadkach bardzo ułatwia życie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-20 13:36:52
Autor: to
[...]

Oczywiście -- w przypadku częstych, popularnych typos warto ustawić alias kierujący na właściwe konto.

Data: 2011-11-14 09:43:36
Autor: mvoicem
email imienny firmowy po zakoczeniu umowy o prac
(11.11.2011 21:23), to wrote:
begin Massai

[...]

fizycznie istniejÄ…cych kont na jakieÅ› konto zbiorcze. Nikt przy zdrowych
zmysłach nie zakłada setek aliasów, bo po co?

Wildcard oznacza czasem i kilka razy tyle spamu co setki aliasów.

p. m.

Data: 2011-11-20 13:36:02
Autor: to
email imienny firmowy po zakoczeniu umowy o prac
begin mvoicem
Wildcard oznacza czasem i kilka razy tyle spamu co setki aliasów.

99% spamu się łatwo pozbyć.

email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę