email przez tak tak

Data: 2009-03-23 08:32:30
Autor: mariusz
email przez tak tak
samsung SGH-J200

Czy mając Tak Tak taryfa Happy można odbierać emaile z
dowolnych obcych serwerów POP3 ?

Stronki chodzą ok a przy łączeniu do poczty myśli, myśli i zwraca komunikat "connection failed" albo "serwer nie odpowiada" :/

--
mariusz

Data: 2009-03-23 18:37:06
Autor: Mariusz
email przez tak tak

Użytkownik "mariusz" <email@wremoncie.pl> napisał w wiadomości news:gq7heu$dq0$1news.onet.pl...
[...]

Jedyne, co moge napisac, ze w mojej nokii 6300 da się, więc to nie zależy od Tak-Taka. Pamiętam tylko, że sporo się namęczyłem, żeby to ustawić, musiałem jakoś ręcznie skonfigurować konto e-mail, bo ustawienia tak taka nakierowywały mnie jakoś na usługę Eramail, czy coś w tym stylu...

email przez tak tak