email w telefonie

Data: 2011-04-28 11:57:54
Autor: jadryÅ›
email w telefonie
W dniu 2011-04-28 10:43, mz pisze:
Witam
Posiadam tel SE W995 i niby wszystko dobrze jest z emailami. Pobieram
wysyłam i jest ok. Jest tylko jedno ale telefon pobierając email z
serwera kasuje go tam. A ja chciałbym aby go nie kasował. Jak to zrobić ?
Pozdrawiam

A nie masz możliwości wyboru? Mój Samsung ma opcję wyboru kasowania e-maili w samym telefonie albo w telefonie i na serwerze.

Data: 2011-04-28 13:18:31
Autor: mz
email w telefonie

Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ipbdmv$2gh$1news.onet.pl...
[...]