emailstuffname@gmail.com

Data: 2013-01-04 21:36:21
Autor: ...k
emailstuffname@gmail.com

gdzie ten  palant sie schowa³?

Data: 2013-01-05 09:40:29
Autor: u2
emailstuffname@gmail.com
W dniu 2013-01-04 21:36, ...k pisze:
gdzie ten  palant sie schowa�?

Przeszedl na soc.culture.polish i nadaje od czasu do czasu jako David Kowalczyk.

Data: 2013-01-05 13:52:17
Autor: Przemys³aw M.
emailstuffname@gmail.com
Dnia Sat, 05 Jan 2013 09:40:29 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-04 21:36, ...k pisze:
gdzie ten  palant sie schowa�?

Przeszedl na soc.culture.polish i nadaje od czasu do czasu jako David Kowalczyk.

Połączcie siły z mkarwanem. Nadajecie się na psy gończe. Co u twego
partnera zwanego Obserwatorem, znalazł sobie inną męską dziwkę?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-05 14:59:00
Autor: u2
emailstuffname@gmail.com
W dniu 2013-01-05 13:52, Przemysław M. pisze:
[...]

E tam kalecki, od poczatku stosuje zasade ograniczone zaufania. Obaj nadajecie z GWna, wiec jestescie siebie warci, wlasnie takie meskie dziwki do wynajecia :-)

Data: 2013-01-14 02:01:02
Autor: jr
emailstuffname@gmail.com

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50e831a4$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

| E tam kalecki, od poczatku stosuje zasade ograniczone zaufania. Obaj
| nadajecie z GWna, wiec jestescie siebie warci, wlasnie takie meskie
| dziwki do wynajecia :-)

Masz na mysli mkarwana, czy Dawida Kowalczyka?

emailstuffname@gmail.com