emerytura

Data: 2009-10-10 17:44:22
Autor: jurekh
emerytura
pozdrawiam Wszystkich czytających, mam takie pytanie:
jestem emerytem i chciałbym wyemigrować z tego pięknego kraju do innego równie pieknego, jak by wyglądała moja sytuacja, czy z Polski przysłali by mi emeryturę na konto banku w tym innym kraju, w jakiej walucie i jakie obciążenia finansowe by były z tym związane?
Jeszcze raz ukłony i z góry dzieki za jakieś wskazówki
Jurek H

Data: 2009-10-10 11:40:30
Autor: witek
emerytura
jurekh wrote:
[...]

Zapytaj w ZUS, ale nie sądzę, aby ZUS był chetny do ponoszenia kosztow tego. Zreszta mozesz dostawac na konto w Polsce i sam sobie robic przelewy na konto zagraniczne, albo po prostu wydawac za pomocą karty.

Dodatkowo w zależnosci od nazwy tego pieknego nowego kraju wez pod uwage, ze mozesz tam od polskiej emerytury zaplacic podatek po razu drugi.

A tak zupelnie oddzielna dygresja. Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.

emerytura