emigracja za chlebem

Data: 2015-05-18 18:50:17
Autor: Przedstawiciel_narodu
emigracja za chlebem
 trudno / 83.25.196.* / 2015-05-18 14:14

stocznie, kopalnie itd itp... emigracja za chlebem...zakonczcie to wszystko.. nie chce znowu zostawiac rodzicow....

Data: 2015-05-18 18:53:38
Autor: Przedstawiciel_narodu
emigracja za chlebem
"Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mjd586$48u$1speranza.aioe.org...
trudno / 83.25.196.* / 2015-05-18 14:14

stocznie, kopalnie itd itp... emigracja za chlebem...zakonczcie to wszystko.. nie chce znowu zostawiac rodzicow....

 Sz / 185.6.53.* / 2015-05-18 14:12

W 2005 roku Unia otworzyła swoje rynki pracy więc to logiczne że wówczas najwięcej było emigrantów. Niedorozwinięty BUL jak zwykle mataczy.

Data: 2015-05-19 10:13:15
Autor: silvio balconetti
emigracja za chlebem
Am 18.05.2015 um 18:50 schrieb Przedstawiciel_narodu:
trudno / 83.25.196.* / 2015-05-18 14:14

stocznie, kopalnie itd itp... emigracja za chlebem...zakonczcie to
wszystko.. nie chce znowu zostawiac rodzicow....

Co ty boukun pieprzysz? Nie pamietasz jak w 1987 lub 1986 robiles za politycznego w okolicach Limburga (to byl chyba Burg Runkel)? Pozniej byl chyba Zirndorf? Jak mi sie zechce to poszukam ludzi, co cie spotkali. Nie dali ci zli Niemcy azylu, ale nie wypieprzyli od razu i nawet utrzymywali obiboka. A skoro ci sie tak za PRL-em teskni no i wzdycha do Wladimira Wladimirowicza, to moze rzeczywiscie byles wtedy polityczny, ale w innym sensie?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-05-19 11:07:44
Autor: Chiron
emigracja za chlebem

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:cs09krF8k6pU2mid.individual.net...
[...]

Sam napisałeś, że obowiązuje ono tylko urzędników. No bo skoro Ustawy Norymberskie miałyby obowiązywac tylko urzędników- nie szeregowych obywateli- to dlaczego jakiekolwiek inne ustawy (a prawo nasze zawiera się właśnei w ustawach- za wyjątkiem zwyczajowego)? To czego czepiasz się o.Rydzyka akurat? Nie masz jaj, żeby to przyznać- tylko nadal brniesz wraz ze swoim fanatycznym tekstem

--

Chiron

Data: 2015-05-19 11:40:57
Autor: silvio balconetti
emigracja za chlebem
Am 19.05.2015 um 11:07 schrieb Chiron:

[...]

Nie na temat, a sygnaturka jest cytatem z "autorytetu", a nie moim wymyslem. Mam do wyboru jeszcze dziesiatki innych tekstow, np. Lema, Stasiuka, wlasne, ktore uzywam, kiedy chce. A ustawy norymberskie tak jak konstytucje 3maja, pakt Robentrop-Molotow, unie polsko-litewska, inkorporacje Litwy Srodkowej, hold pruski i inne inszosci interesuja mnie tyle co zeszloroczny snieg (malo go bylo, ostatnio doswiadczylem go na Sycylii). Szkoda czasu, bo musze zarabiac grosz na jesienne safari.

Data: 2015-05-19 11:14:19
Autor: Przedstawiciel_narodu
emigracja za chlebem
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag
[...]

1987 rok to był już praktycznie obecny kurewski reżim ojca chrzestnego okrągłego stołu.
Polska w miarę wolna była tylko do 1980 roku i to za czasów Gomułki i Gierka...

Nie byłem w żadnym Limburgu, tylko prosto z Berlina Zachodniego przetransprtowali mnie do Zirndorfu...
Azyl wówczas dawali tylko sprzedawczykom...

Data: 2015-05-19 11:42:22
Autor: silvio balconetti
emigracja za chlebem
Am 19.05.2015 um 11:14 schrieb Przedstawiciel_narodu:
[...]

No to pewnie cie pomylili z kims innym. Sprzedawali oni PRL obcym?

Data: 2015-05-19 11:50:47
Autor: Przedstawiciel_narodu
emigracja za chlebem
[...]

W Zirndorfie każdy ubiegający się o azyl polityczny miał przeprowadzane interview i to z urzędnikami wszystkich służb specjalnych, tzn. także tymi okupującymi wówczas BRD, czyli Amerykańcem, Brytyjczykiem, Francuzem i Niemcem z BND. Wystarczyło, że taki polaczek powiedział, gdzie jakie drzewo rosło w koszarach gdzie odbywał służbę wojskową, agenci porównali to sobie ze swoimi mapkami i potem taki sprzedawczyk miał przyznany status Flüchtlinga, uznanego azylanta...
http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Przewrotny-Kwasniewski-sprzedana-Polska,p,585068,9.html

emigracja za chlebem