empty czyli nie patriot_ycznie

Data: 2010-05-27 05:49:50
Autor: apr...
empty czyli nie patriot_ycznie
sory za śmieci, ale jak zobaczyłem puste puszki i brak w nich rakiet to mię bok rozerwało ze śmiechu.
przypomniała mnie się inwazja na kontynent i specjalna brygada amerykańskich komediantów z dmuchanymi czołgami i nagranymi dźwiękami setek pojazdów jadących gdzieś tam.

Data: 2010-05-27 11:58:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-27 07:49,  apr... pisze:
[...]

Tak, żeby to nie było tragiczne dla Polski i Polaków, to można by się z tego pośmiać.

Data: 2010-05-27 20:11:25
Autor: Papa5merf
Órzytkownik " apr..." napisał:
sory za śmieci, ale jak zobaczyłem puste puszki i brak w nich rakiet
to mię bok rozerwało ze śmiechu.

puste to one były tylko z napisania, wewnątrz były pełne po brzegi
narkotykuf z afganistanu, kiedyś wozili je jako talibuf w klefkach, teraz w
puszkach po rakietach, a w afganistanie są oczywiście po to zeby walczyć z
terroryzmem:O)
czy myślisz że pare pustych puszek strzegło by oddział superwyszkolonych i
uzbrojonych po zemby marines?:O)
puste puszki to by wysłali kurierem UPC za pobraniem:O)

Data: 2010-05-27 19:32:10
Autor: apr...
Papa5merf <tra@la.la> napisał(a):
Órzytkownik " apr..." napisał:
> [...]

uzbrojonych po zemby marines?:O)
puste puszki to by wysłali kurierem UPC za pobraniem:O)

w sumie logiczne, tylko jeden szczegół, dlaczego przyjechali z niemiec ?
już coomam, ramstein, główny kanał przerzutu "rakiet" z afgańskiej mąki,
a my pomagamy chronić te "zakłady" produkujące tam mąkę, w końcu mamy za to zapłatę.

--

empty czyli nie patriot_ycznie