emulator

Data: 2015-07-21 17:53:53
Autor: rs
emulator
czy istnieje taki program pod Windows, który emuluje prace telefonu. np. telefon jest podłączony do kompa przez usb, BT albo WiFi. przychodzi SMS, albo text z jakiejś appki i można na kompie odpowiedzieć. niby airdroid oferuje namiastkę tej funkcjonalności, ale to nie do końca to o co mi chodzi, bo to tylko namiastka. chodzi mi o w miarę pełny "mirror" tego co się dzieje na telefonie, na komputerze.

jest coś takiego? jeśli tak, to jak się nazywa. z góry dzięki za wskazówkę. <rs>

Data: 2015-07-22 00:59:21
Autor: re
emulator

Użytkownik "rs"

[...]

-- -
W środowiskach developerskich są normalne emulatory telefonów

Data: 2015-07-22 01:59:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
emulator

"rs" 55aebf75$0$54679$c3e8da3$fdf4f6af@news.astraweb.com

[...]

Wiosną 2012 roku używałem programów, które ,,łączyły'' (za pomocą BT)
zwykłą (Nokię) komórkę z inną zwykłą (też Nokią, ale chyba można było
łączyć różne zwykłe komórki) komórką. Można było klikając w komórkę_A
korzystać z SIMki w komórce_B. Były różne programy i były masy różnych
możliwości, ale szybko uznałem to za drogę wiodącą donikąd i kupiłem
SGAce z Androidem... :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

emulator