emulator c64

Data: 2009-09-08 19:28:12
Autor: KuFeL
emulator c64
w koncu jakis racjonalny argument za ajfonem. i chyba jedyny:

http://tech.wp.pl/kat,1009539,title,Emulator-Commodore-64-zatwierdzony,wid,11471102,wiadomosc.html

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-08 18:34:13
Autor: Waldek Godel
emulator c64
Dnia Tue, 08 Sep 2009 19:28:12 +0200, KuFeL napisał(a):

w koncu jakis racjonalny argument za ajfonem. i chyba jedyny:

http://tech.wp.pl/kat,1009539,title,Emulator-Commodore-64-zatwierdzony,wid,11471102,wiadomosc.html

Już zablokowany:
http://www.engadget.com/2009/09/08/apple-pulls-c64-app-after-manomio-shenanigans-revealed/
przeszkodą okazał się.... BASIC wciąż wbudowany w emulator.
A licencja SDK zabrania pisania innych języków oprogramowania, no więc won
z appstore... To tak w temacie zdrowia psychicznego Apple.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-08 22:16:49
Autor: ToMasz
emulator c64
Waldek Godel pisze:
[...]

jeśli jednak ktoś go kupił, zainstalował, uruchomił,  emulator bedzie
działał na zawsze czy nie?

ToMasz

Data: 2009-09-08 21:22:39
Autor: Waldek Godel
emulator c64
Dnia Tue, 08 Sep 2009 22:16:49 +0200, ToMasz napisał(a):

jeśli jednak ktoś go kupił, zainstalował, uruchomił,  emulator bedzie
działał na zawsze czy nie?

zależy.. teoretycznie tak, choć apple rezerwuje sobie prawo i ma możliwosci
techniczne usunąć program również z telefonów. Bo kto by to widział, żeby
użytkownik miał ostatnie zdanie...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-09 10:23:13
Autor: ALEX Przekliniak
emulator c64
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Ale w przypadku Symbiana i WM to użytkownik jest panem i władcą swojego użądzenia? A w przypadku Androida?

--
ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-09-09 09:55:08
Autor: Waldek Godel
emulator c64
Dnia Wed, 9 Sep 2009 10:23:13 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Ale w przypadku Symbiana i WM to użytkownik jest panem i władcą swojego użądzenia? A w przypadku Androida?

Symbian i WM tak, Android nie - też jest możliwość zdalnego usunięcia
aplikacji z AppStore. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-09 11:05:58
Autor: ALEX Przekliniak
emulator c64
[...]

AppStore? Coś obiło mi się o oczy że w tym OSie jest to AndroidMarket.

Data: 2009-09-09 10:21:43
Autor: Waldek Godel
emulator c64
Dnia Wed, 9 Sep 2009 11:05:58 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

AppStore? Coś obiło mi się o oczy że w tym OSie jest to AndroidMarket.

Jak zwał, tak zwał, wiadomo o co chodzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-09 11:06:33
Autor: Jan Strybyszewski
emulator c64
Waldek Godel pisze:
[...]

W androidzie nie da sie zdalnie usunac aplikacji z telefonu zreszta w iphonie TEZ NIE, owo zdalne polega na "wykasowaniu jej z iTunes" przez co przestaje byc widoczna w "zakupionych aplikacjach w iTunes" i przy synchronizacji znika, bzdura jest mowienie o zdalnym wykasowaniu.

Data: 2009-09-09 12:53:46
Autor: cpt. Nemo
emulator c64

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
.

[...]

Oczywiscie ze masz racje :)
Najwyzej mozna powiedziec ze Wozniak zdalnie zniknal Ci aplikacje :)
przy synchronizacji :)

Pozdrawiam,

Data: 2009-09-09 16:59:13
Autor: qwerty
emulator c64
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h87r7g$els$2@inews.gazeta.pl...
[...]

A zwracają pieniądze?

Data: 2009-09-09 10:35:00
Autor: Jan Strybyszewski
emulator c64
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

W wypadku Symbiana ?  Nie kpij zainstaluj wiec nie podpisana aplikacje.... a nie da sie ? bez złamania ?  czyli jednak sie nie da bez zgody Symbiana zainstalowac niczego (lub zlapam system jak w iphonei i Androidzie).

Co do Androida to w ustawieniach przelacza sie jeden ptaszek i mozna instalowac aplikacje spoza marketu.

Data: 2009-09-09 10:53:20
Autor: ALEX Przekliniak
emulator c64
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Wszystkie które zainstalowałem nie miały certyfikatów.

a nie da sie

Da się

? bez złamania ?

Bez złamania. Co prawda smartfon coś ględzi o braku certyfikatu, ale jakie to ma znaczenie.

 czyli jednak sie nie da
bez zgody Symbiana zainstalowac niczego (lub zlapam system jak w
iphonei i Androidzie).

To zależy od wersji Symbiana. W 2ndEdition mogę sobie zainstalować co tylko chcę.

Co do Androida to w ustawieniach przelacza sie jeden ptaszek i mozna
instalowac aplikacje spoza marketu.

Czyli HTC jeszcze nie idzie drogą Apple. Jakiś pozytyw.

Data: 2009-09-09 11:04:45
Autor: Jan Strybyszewski
emulator c64
ALEX Przekliniak pisze:

Wszystkie które zainstalowałem nie miały certyfikatów.

A jakim to cudem, czyzby zrezygnowali z podpisow ?
Oczywiscie rozumiem,ze nie bylo nielicencjonowanych przerobek.

Data: 2009-09-09 11:12:54
Autor: ALEX Przekliniak
emulator c64
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

Wszystkie które zainstalowałem nie miały certyfikatów.

A jakim to cudem, czyzby zrezygnowali z podpisow ?
Oczywiscie rozumiem,ze nie bylo nielicencjonowanych przerobek.

Jakbyś doczytał do końca wiedziałbyś dlaczego nie chcę przesiąść się na nowsze wersje Symbiana.

Data: 2009-09-10 07:46:05
Autor: Grzegorz S
emulator c64
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
ALEX Przekliniak pisze:

> Wszystkie które zainstalowałem nie miały certyfikatów.

A jakim to cudem, czyzby zrezygnowali z podpisow ?
Oczywiscie rozumiem,ze nie bylo nielicencjonowanych przerobek.

W chwili obecnej nie ma najmniejszej potrzeby lamania Symbiana. Mozna sobie bez najmniejszych problemow wyrobic certyfikat developerski
i podpisywac nim wszelkie mozliwe aplikacje. Prosto latwo i jednem klikniecime
myszki.

--
gs

Data: 2009-09-10 01:01:43
Autor: Janeo
emulator c64
On 10 Wrz, 09:46, Grzegorz S <gsu...@sgh.waw.pl> wrote:
[...]
Są jakieś linki żeby o tym poczytać?
Pozdr. - J

Data: 2009-09-10 08:12:30
Autor: Grzegorz S
emulator c64
Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
> [...]
> i podpisywac nim wszelkie mozliwe aplikacje. Prosto latwo i jednem klikniecime

Certyfikat zdobywasz tutaj:

http://cer.opda.cn/en/index.php

trzeba sie tam bezplatnie zarejestrowac podac dane telefonu i w ciagu ok 24 godzin certyfikat
bedzie gotowy do sciagniecia.

odnosnie programow sluzacych do podpisywania aplikacji to jest ich masa.

ja generalnie wszystiego dowiedzialem sie z polskiego forum noki 51

http://www.nokia-e51.net/

Poczytaj tam i temat Ci sie rozjasni :-)

--
gs

emulator c64