emulowania cd na pendrajwie

Data: 2013-09-27 11:56:27
Autor: qrt
emulowania cd na pendrajwie
Witam jest jaki¶ sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD? Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
czasu i płyt na testy wiec pomy¶lałem ze testy na pendrive bed±
wystarczaj±ce ale nie działa autostart.

Data: 2013-09-27 10:17:07
Autor: Dominik & Co
emulowania cd na pendrajwie
Dnia 27.09.2013 qrt <m@il.jakis> napisał/a:

jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?

A programowy emulator CD dla tego systemu nie zdaje egzeminu, bo...?

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-09-27 12:45:59
Autor: qrt
Dnia Fri, 27 Sep 2013 10:17:07 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

Dnia 27.09.2013 qrt <m@il.jakis> napisał/a:

jest jaki¶ sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?

A programowy emulator CD dla tego systemu nie zdaje egzeminu, bo...?

Bo lubie wkładać i wyjmować. :D
A przy emulatorze musiałbym sie ograniczyć do klikania :)

Data: 2013-09-27 16:51:59
Autor: Robson
W dniu 2013-09-27 11:56, qrt pisze:
[...]

Kiedy¶ miałem program do diagnostyczny do pendrivów. Można było w nim ustawić opcję, żeby w systemie były widziane jako CD. Niestety - nie pamiętam nazwy...

Data: 2013-09-28 00:52:40
Autor: animka
> [...]
>Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
>czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą

A w Autoodtwarzaniu masz zaznaczone, żeby autoodtwarzał wszystkie nośniki i urządzenia?
Panel Sterowania-Autoodtwarzanie.

--
animka

Data: 2013-09-27 17:00:34
Autor: G Nowak
On 27/09/2013 10:56, qrt wrote:
[...]

Do Sandiska "U3" byl opensourceowy program, niestety mialo toto limit wielkosci przyjmowanego pliku iso.

--
Pozdr

Data: 2013-09-27 19:26:34
Autor: qrt
 G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com> Wrote in message:
On 27/09/2013 10:56, qrt wrote:
[...]

o u3 czytalem  ze to byla by dobra opcja ale takich pendrajwow nie
 ma juz w normalnych sklepach...

w dodatku wolabym nie iso a poprostu wrzucac na niego plikiluzem

Data: 2013-09-28 22:26:11
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 27 Sep 2013, qrt wrote:

o u3 czytalem  ze to byla by dobra opcja ale takich pendrajwow nie
ma juz w normalnych sklepach...

  Obawiam się, że Ľle narzekasz.
  Za mało warunków pocz±tkowych podałe¶ ;), bo w ww. się mie¶ci np:
http://proline.pl/?p=PAMZALFLD0001
(no co, klient wymaga, klient dostaje, a że przy okazji 16G i USB3
tudzież "wła¶ciwa" cena to już inna broszka, nie mówił że ma
nie być)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-27 17:10:45
Autor: JoteR
"qrt" napisał:

jest jaki¶ sposób aby pendrive w systemie

W jakim systemie?

zachowywał sie nak CD?
Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
czasu i płyt na testy

S± przecież płytki wielokrotnego zapisu CD-RW.

JoteR

Data: 2013-09-28 00:55:29
Autor: animka
emulowania cd na pendrajwie
W dniu 2013-09-27 17:10, JoteR pisze:
"qrt" napisał:

jest jakiĹ› sposĂłb aby pendrive w systemie

W jakim systemie?

zachowywał sie nak CD?
Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
czasu i płyt na testy

Są przecież płytki wielokrotnego zapisu CD-RW.

Ale to juĹĽ wychodzi z mody. Pendriwe wydajniejsze.

--
animka

Data: 2013-09-28 01:26:58
Autor: JoteR
"animka" napisał:

Są przecież płytki wielokrotnego zapisu CD-RW.

Ale to juĹĽ wychodzi z mody. Pendriwe wydajniejsze.

Znaczy - teraz druciarstwo, zamiast płytek CD, będzie wieszać na lusterkach pendrajwy z Biedronki? ;->

JoteR

Data: 2013-09-27 17:46:05
Autor: mappl
emulowania cd na pendrajwie
jest jaki¶ sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?
Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD.

skopiuj pliki z CD na pendrive i testuj

Data: 2013-10-01 03:41:12
Autor: Michal
emulowania cd na pendrajwie
W dniu 2013-09-27 11:56, qrt pisze:

jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD? Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą
wystarczające ale nie działa autostart.

Zacznij od sprawdzenia na 100% jaki tam w środku jest chipset (co do
numeru) i ew. flash. Potem z tÄ… wiedzÄ… idĹş na:
http://flashboot.ru/

i wyszukaj narzedzie do przeprogramowania tego kontrolera. Bardzo duĹĽa
szansa ĹĽe znajdziesz - sÄ… tam narzedzia nawet do bardzo nietypowego
sprzetu - parę lat temu przeprogramowałem za pomocą tamtych narzedzi
kilkanaście 1 GB reklamówek AV z idiotyczną częścią CD ROM z
demonstracją video (cdrom) i reszta jako GMS. Robiłem albo całość na
GMS, albo właśnie ~200MB na KAV Recovery jako CDROM bootowalny, a resztę
jako GMS.

P.S.
Przemyśl w jakiej kolejności mają być urządzenia. O ile współczesne
pecety widzą oba, tak np: PS3 widzi tylko ostatnie urządzenie USB jeśli
coś identyfikuje się jako kilka różnych.

--
/MB

Data: 2013-10-04 12:09:51
Autor: jakson
emulowania cd na pendrajwie
jest jaki¶ sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?

Jest:
http://isostick.com/

The isostick shows up as two drives: an optical drive and a flash drive.
It lets you "load" ISOs from the flash drive into the optical drive-sort of like mounting a disc image in *nix, or using DAEMON Tools in Windows-except computers think it's a real, physical optical drive, with no software required.
Because it's all in hardware, you're able to boot from isostick directly.
If you can boot from a USB CDROM, then you can boot from isostick.

Sam mam ogromna ochote na ten wynalazek, ale:
- ciezko go dostac
- cena :)

Data: 2013-10-04 13:47:29
Autor: Tomasz Jasiński
emulowania cd na pendrajwie
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 4 Oct 2013 12:09:51 +0200  doszła do mnie wiadomo¶ć  <l2m43u$k79$1@node1.news.atman.pl>  od "jakson" <john.smith@example.org>  :
[...]

Zanim ISOSTICK trafil do sprzedaży, to można było już dostać IODD2501.
Teraz o wiele taniej można kupić ZM-VE300 Zalmana.
Isostick jest o wiele za drogi, a jego jedyn± zalet± s± gabaryty.
może udałoby się ocalić naukę miło¶ci bliĽniego. SL.

emulowania cd na pendrajwie