emulowania cd na pendrajwie

Data: 2013-09-27 17:00:34
Autor: G Nowak
emulowania cd na pendrajwie
On 27/09/2013 10:56, qrt wrote:
Witam

jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?
Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą
wystarczające ale nie działa autostart.

Do Sandiska "U3" byl opensourceowy program, niestety mialo toto limit wielkosci przyjmowanego pliku iso.

--
Pozdr

Data: 2013-09-27 19:26:34
Autor: qrt
 G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com> Wrote in message:
On 27/09/2013 10:56, qrt wrote:
[...]

o u3 czytalem  ze to byla by dobra opcja ale takich pendrajwow nie
 ma juz w normalnych sklepach...

w dodatku wolabym nie iso a poprostu wrzucac na niego plikiluzem

Data: 2013-09-28 22:26:11
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 27 Sep 2013, qrt wrote:

o u3 czytalem  ze to byla by dobra opcja ale takich pendrajwow nie
ma juz w normalnych sklepach...

  Obawiam się, że źle narzekasz.
  Za mało warunków początkowych podałeś ;), bo w ww. się mieści np:
http://proline.pl/?p=PAMZALFLD0001
(no co, klient wymaga, klient dostaje, a że przy okazji 16G i USB3
tudzież "właściwa" cena to już inna broszka, nie mówił że ma
nie być)

pzdr, Gotfryd

emulowania cd na pendrajwie