emulowania cd na pendrajwie

Data: 2013-10-04 12:09:51
Autor: jakson
emulowania cd na pendrajwie
jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?

Jest:
http://isostick.com/

The isostick shows up as two drives: an optical drive and a flash drive.
It lets you "load" ISOs from the flash drive into the optical drive-sort of like mounting a disc image in *nix, or using DAEMON Tools in Windows-except computers think it's a real, physical optical drive, with no software required.
Because it's all in hardware, you're able to boot from isostick directly.
If you can boot from a USB CDROM, then you can boot from isostick.

Sam mam ogromna ochote na ten wynalazek, ale:
- ciezko go dostac
- cena :)

Data: 2013-10-04 13:47:29
Autor: Tomasz Jasiński
emulowania cd na pendrajwie
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 4 Oct 2013 12:09:51 +0200  doszła do mnie wiadomość  <l2m43u$k79$1@node1.news.atman.pl>  od "jakson" <john.smith@example.org>  :
[...]

Zanim ISOSTICK trafil do sprzedaży, to można było już dostać IODD2501.
Teraz o wiele taniej można kupić ZM-VE300 Zalmana.
Isostick jest o wiele za drogi, a jego jedyną zaletą są gabaryty.

emulowania cd na pendrajwie