endriu, teraz przeprosisz?

Data: 2011-12-21 17:45:03
Autor: radeCki
endriu, teraz przeprosisz?
Data: 2011-12-21 19:56:36
Autor: Endriu
endriu, teraz przeprosisz?
< http://www.wprost.pl/ar/284643/Bledy-Rosjan-nie-podwazaja-wynikow-sekcji-Zbigniewa-Wassermanna/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wprost-wydarzenia+%28Wydarzenia+Wprost+24%29>

Wiesz kolego Radecki ja tam zaś z kolei słyszałem całkiem co innego ...:

Ślady materiałów wybuchowych na ciele Zbigniewa Wassermanna:
<http://demostenes.nowyekran.pl/post/44918,slady-materialow-wybuchowych-na-ciele-zbigniewa-wassermanna>

Ile w tym prawdy nie mam zielonego pojęcia, a temu twojemu prorządowemu "Wprostowi"z naczelnym Tomaszem Lisem ...

http://www.podprad.org/archiwum-2.php?idg=386&tyt=co%20NOWEGO%20na%20michalkiewicz.pl

"[...] Panie prezydencie, niech pan nas ratuje [...]"

.... to nie ufam w pierwszej kolejności  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-22 03:45:09
Autor: radeCki
endriu, teraz przeprosisz?
Ile w tym prawdy nie mam zielonego pojęcia, a temu twojemu prorządowemu

jest równie prawdziwe jak odwaga Maciarewicza ktury bohatersko został w Katyniu i bronił ciała Małego Rynczerza oraz zbierał dowody

Data: 2011-12-22 08:15:25
Autor: /dev/SU45
endriu, teraz przeprosisz?
[...]

Widzisz andriusza, już nawet co niektórzy sPiSkowcy zaczynają wymiękać :)

http://rybitzky.salon24.pl/375097,materialy-wybuchowe-na-ciele-wassermana

endriu, teraz przeprosisz?