enduro dla kobiety

Data: 2014-08-29 09:10:36
Autor: xena83
enduro dla kobiety
witam,czy ktoś mógłby doradzić jakimi parametrami kierować się przy zakupie enduro dla początkującej? złapałam bakcyla :)

Data: 2014-08-29 11:54:14
Autor: Roman Niewiarowski
enduro dla kobiety
W dniu 2014-08-29 11:10, xena83 pisze:
witam,czy ktoś mógłby doradzić jakimi parametrami kierować się przy
zakupie enduro dla początkującej? złapałam bakcyla :)

Powinna dostawać nogami do ziemi, chociaz prawie dostawac.
Aczkolwiek Mika uwaza ze to przesądy ;)

pozdr
newrom

Data: 2014-08-29 06:21:55
Autor: pk
enduro dla kobiety
W dniu piątek, 29 sierpnia 2014 11:54:14 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

Aczkolwiek Mika uwaza ze to przesďady ;)
 No, ona tak uwaza, a ze to na moim sprzecie sa potem rysy na lakierze od liści konwalii to inna sprawa. DT125 to jest dość wysokie moto i ciężkie, lepszy jest DR 125 suzuki.

KJ

Data: 2014-09-02 09:10:40
Autor: Roman Niewiarowski
enduro dla kobiety
W dniu 2014-08-29 15:21, pk@benefitit.pl pisze:

No, ona tak uwaza, a ze to na moim sprzecie sa potem rysy na lakierze od liści konwalii to inna sprawa.

:-D

DT125 to jest dość wysokie moto i ciężkie, lepszy jest DR 125 suzuki.

detka sie latwo obniza, a dr to 4takt

pozdr
newrom

Data: 2014-09-02 05:32:08
Autor: pk
enduro dla kobiety
Ale detek dalej będzie ważył te swoje 120,a  DR125 wg papierów  100 i na tyle co miałem z oboma tymi motocyklami do czynienia to jest zauważalnie lżejszy.

Data: 2014-09-03 07:40:15
Autor: Roman Niewiarowski
enduro dla kobiety
W dniu 2014-09-02 14:32, pk@benefitit.pl pisze:
Ale detek dalej będzie ważył te swoje 120,a  DR125 wg papierów  100 i na tyle co miałem z oboma tymi motocyklami do czynienia to jest zauważalnie lżejszy.

ej, departament lamania wierszy Ci sie obcyndala!
a poza tym to trzeba jeszcze rozwazyc hyuosunga.

pozdr
newrom

Data: 2014-08-29 10:26:44
Autor: xena83
enduro dla kobiety
A jak juz sięgnę nogami do ziemi, :) to jaka pojemność? które z motorów są najlżejsze? i w koncu rozumiem,że dwusów?

Data: 2014-08-29 13:10:43
Autor: Roman Niewiarowski
enduro dla kobiety
W dniu 2014-08-29 12:26, xena83 pisze:
A jak juz sięgnę nogami do ziemi, :) to jaka pojemność?

125

które z motorów  są najlżejsze?

najnowsze.

i w koncu rozumiem,że dwusów?

Zalezy od wyznania. Mialem kiedys DT 125, milo wspominam. Parafrazujac siga Arniego "motor pozbawiony wad oraz przyspieszenia i zawieszenia" ;)
pozdr
newrom

Data: 2014-08-29 11:56:12
Autor: xena83
enduro dla kobiety
Roman Niewiarowski napisal

[...]

 "dwusuw" poprawiam się szybko za rażący błąd. Czy ktoś wie,czy w okol Krakowa jest miejsce, gdzie można wypożyczyc i popróbować kilka enduro dla rozeznania? Najlepiej z kimś doświadczonym kto na dzień dobry nie każe mi wsiąść na 450? Z góry dziękuję.

Data: 2014-08-29 14:19:19
Autor: Roman Niewiarowski
enduro dla kobiety
W dniu 2014-08-29 13:56, xena83 pisze:

[...]

Tez uwazam ze zaproponowanie 450 jest jak policzek, przeciez jak niema litra to nie jedzie.

pozdr
newrom

Data: 2014-09-01 20:10:51
Autor: Piotr Rezmer
enduro dla kobiety
W dniu 2014-08-29 12:26, xena83 pisze:
A jak juz sięgnę nogami do ziemi, :) to jaka pojemność? które z motorów
są najlżejsze? i w koncu rozumiem,że dwusów?

Moja XLR250 waży około 110 kg, Najlżejsze są wyczynowe dwusuwy ale to z kolei nie oznacza że są najłatwiejsze w opanowaniu. Ja bym jednak skłaniał się ku spokojnym 4-suwom( np. WR250, DR350 lub też takiej XLR250). 125 też może być tyle że wiadomo, przy bardziej stromych podjazdach może się męczyć, oczywiście "1" obowiązkowa.

Spytałbym ile ważysz ale niektórzy się obrażają ;)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-02 10:04:33
Autor: xena83
enduro dla kobiety

Spytałbym ile ważysz ale niektórzy się obrażają ;)

53 kg 165 cm i wolałabym czuć grunt pod stopami. Dopiero zaczynam swoją przygodę i nie zamierzam kozaczyć (przynajmniej na początku :P )
i na początek własnie,przedkładam lekkość i "poddanie" się maszyny takiemu laikowi jak ja :)To musi być coś,co mnie NAUCZY,nie zniechęci.

enduro dla kobiety