enduro na probe

Data: 2010-05-22 07:10:15
Autor: Tytus
enduro na probe
Siemka
*** "Laphroaig"
Cos mnie kusi by zakosztowac rozkoszy blotno-lesno-ląkowych.

Tylko nie zaczynaj z mocnym sprzetem bo z wysokiego konia dlugo sie leci i mocno boli...
Sprobowac warto - chocby po to zeby stwierdzic ze "to nie dla mnie" i z jeszcze wieksza przyjemnoscia wrocic na szose...

*** Nie zalezy mi na marce, moze byc wspominany  pare dni temu Hyosung czy
 inny tajwanczyk (tzw. legende juz mam wiec teraz moge spuscic z tonu ;)

Jak juz masz legende to moze czas kupic cos co naprawde jezdzi???

--
         Tytus
żółta motorynka

enduro na probe