energetyka

Data: 2009-08-11 11:35:37
Autor: monika3219
energetyka
Mam taki problem kupiłam mieszkanie ale elektrownia zażądała abym
zrobiła nową instalacje elektryczną tak ja więc po wypełnieniu
odpowiedniej dokumentacji dostałam warunki przyłącza energetycznego
gdzie elektrownia zobowiązuje sie w czasie 4 miesięcy  rodzaj
przyłącza z siecia :
przyłącze napowietrzne, typu AsXSn o przekroju 4x16mm2,długośc 30
m .Właśnie mi powiesili skrzynke którą założyli na ścianie sąsiada pod
jego oknem gdzie kabel raptem ma z 10 m a ja teraz mam ciągnąc przewód
po jego ścianie ze 20 m ja za wszystko zapłaciłam i ja teraz mam się
prosić sasiada o pozwolenie czy moge gdy on ma możliwość przebicia się
tylko przez ściane jak by chciał zmienić swoje kable i wniusł
odpowiednią opłate tak ja prosze pomużcie co ja będac zwykłym szarym
człowiekiem moge z tym fantem zrobić przecież to ja złozyłam
odpowiednie dokumenty i opłaty które wyniosły mnie 1400 zł  mam tak
daleko do skrzynki .Czy mogę się odwoływać o nieprawidłowe
przyłączenie mi skrzynki i do kogo.

Data: 2009-08-11 22:27:13
Autor: Zbynek Ltd.
energetyka
monika3219 napisał(a) :
[...]

lekka zadyszka...

[...]

Tu już dostałem solidnej zadyszki czytając to *jedno* zdanie. Jakbyś
to zdanie rozbiła na więcej krótszych, to byłoby łatwiej zrozumieć
bez domysłów. To pierwsze też. Że nie wspomnę już o stawianiu kropek
po spacji i bez spacji przed następnym wyrazem. Reszty się nie czepię.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-08-11 13:49:21
Autor: monika3219
energetyka
Sorki ,ale właśnie to wszystko działo się dziś i jestem bardzo
zdenerwowana,tak że pisałam szybko na wstrzymanym oddechu .Pozdrawiam

Data: 2009-08-12 08:09:25
Autor: Jurek W
energetyka

Użytkownik "monika3219" <monika3219@op.pl> napisał w wiadomości news:ac4fdc4a-2246-431b-97df-dbdc7a1afa59v36g2000yqv.googlegroups.com...
Mam taki problem kupiłam mieszkanie ale elektrownia zażądała abym
zrobiła nową instalacje elektryczną

A co ma elektrownia do Twojej instalacji?
Prawo postawić Ci takie czy inne wymagania ma firma dystrybucujna, do ktorej sieci jesteś przyłączona. Poza tym opisz problem po polsku, używając znaków interpunkcyjnych i poprawnej pisowni. Z Twojego posta trudno wyciągnąć jakiekolwiek wnioski. Bez wątpienia dostałaś warunki przyłączenia, z których jednoznacznie wynika, co ma wykonać odbiorca, a co dostawca.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

Data: 2009-08-13 13:50:38
Autor: mecenas
energetyka
monika3219 pisze:
[...]
Napisz skargę do URE Urząd Regulacji Energetyki, nie wiem gdzie mieszkasz ale są delegatury zamiejscowe. Poszukaj w necie adresu i pisz. Napewno to pomoże.

Michał

Data: 2009-08-17 19:28:28
Autor: Robert Tomasik
energetyka

Użytkownik "mecenas" <mzs@onet.pl> napisał w wiadomości news:h60v7k$jt7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Napisz skargę do URE Urząd Regulacji Energetyki, nie wiem gdzie mieszkasz ale są delegatury zamiejscowe. Poszukaj w necie adresu i pisz. Napewno to pomoże.

Zwłaszcza, ze nie wiemy w czym problem :-)

Data: 2009-08-17 19:30:09
Autor: Robert Tomasik
energetyka
Użytkownik "monika3219" <monika3219@op.pl> napisał w wiadomości news:ac4fdc4a-2246-431b-97df-dbdc7a1afa59v36g2000yqv.googlegroups.com...

Kto powiesił tę skrzynkę i z jakiego powodu w tym konkretnym miejscu? Czy w fakturze jest wpisane te 30 metrów przyłącza? Jeśli tak zacząć od pisma do wykonawcy, ze wykonał to niezgodnie z umową, bo jest 10 metrów kabla.

energetyka