energetyka j±drowa w Polsce

Data: 2011-03-24 18:51:16
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
Prezydent Bronisław Komorowski powiedział, że nie wyklucza zwołania posiedzenia Rady Bezpieczeństwa Narodowego z udziałem ekspertów, po¶więconego perspektywie budowy elektrowni atomowej w Polsce. Bronisław Komorowski
Donald Tusk również nie wykluczył możliwo¶ci przeprowadzenia referendum w tej sprawie
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9317480,Bedzie_debata_o_przyszlosci_energii_jadrowej_w_Polsce.html

ja opowiadam się za referendum w tej sprawie. dobrze by było żeby rz±dz±cy zapoznali się z głosem społeczeństwa.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 18:57:15
Autor: u2
energetyka j±drowa w Polsce
ja opowiadam się za referendum w tej sprawie. dobrze by było żeby rz±dz±cy zapoznali się z głosem społeczeństwa.

To już sondaże i sfałszowane wybory im nie wystarczaj± ? :)

Data: 2011-03-24 18:57:37
Autor: jadrys
energetyka jÄ…drowa w Polsce
Prezydent Bronisław Komorowski powiedział, że nie wyklucza zwołania
posiedzenia Rady Bezpieczeństwa Narodowego z udziałem ekspertów,
poświęconego perspektywie budowy elektrowni atomowej w Polsce.
Bronisław Komorowski
Donald Tusk również nie wykluczył możliwości przeprowadzenia referendum w
tej sprawie
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9317480,Bedzie_debata_o_przyszlosci_energii_jadrowej_w_Polsce.html

ja opowiadam się za referendum w tej sprawie. dobrze by było żeby rządzący
zapoznali się z głosem społeczeństwa.

A ja akurat w tej sprawie nie pytałbym o zdanie ludzi którzy o zagadnieniu nie mają najmniejszego pojęcia. To może przynieść więcej szkody niż pożytku.

Data: 2011-03-24 19:10:14
Autor: Marek Czaplicki
jadrys pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 18:57:

[...]

rządzący zapoznali się z głosem społeczeństwa.

A ja akurat w tej sprawie nie pytałbym o zdanie ludzi którzy o
zagadnieniu nie mają najmniejszego pojęcia. To może przynieść więcej
szkody niĹĽ poĹĽytku.

mam odmienne zdanie. energetyka jądrowa budzi wiele obaw. są plusy i minusy. obywatele mają prawo być przed ewentualnym referendum rzetelnie poinformowani by wyrazić swoje zdanie.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 19:19:11
Autor: u2
energetyka j±drowa w Polsce
mam odmienne zdanie. energetyka j±drowa budzi wiele obaw. s± plusy i minusy. obywatele maj± prawo być przed ewentualnym referendum rzetelnie poinformowani by wyrazić swoje zdanie.

Ale kto ich rzetelnie poinformuje ? Ty ? Przecież ty jeste¶ nieukiem jak
cała ta pelobanda.

Data: 2011-03-24 19:29:21
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 19:19:

[...]

więc czemu starasz się dyskutować z przymułem wg Ciebie? energetyka j±drowa to poważny temat. w nim nie ma dzielenia na jedno czy drugie stronnictwo polityczne. chodzi też o to czy obywatele maj± prawo do taniego, bezpiecznego i ekologicznego Ľródła energii.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 19:32:48
Autor: u2
energetyka j±drowa w Polsce
Ale kto ich rzetelnie poinformuje ? Ty ? Przecież ty jeste¶ nieukiem jak
> cała ta pelobanda.
więc czemu starasz się dyskutować z przymułem wg Ciebie?

To ty tak się okre¶lasz, podobnie jak innych. Ale ty jeste¶ nieukiem.
Czy jeste¶ przymulem ? Wiele wskazuje na to, ze jeste¶ konformist±.

Data: 2011-03-24 19:36:57
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 19:32:

> [...]

To ty tak się okre¶lasz, podobnie jak innych. Ale ty jeste¶ nieukiem.
Czy jeste¶ przymulem ? Wiele wskazuje na to, ze jeste¶ konformist±.

na grupie nigdy nikogo nie nazwałem tak jak Ty celujesz. może mniemanie o moim domniemanym konformizmie bierze się st±d, że ja szanuję ludzi... wszystkich. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 18:44:40
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
że ja szanuję ludzi wszystkich. :)

... ale juz szczegolnie tych z PO.

Data: 2011-03-24 19:48:28
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 19:44:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

że ja szanuję ludzi wszystkich. :)

.. ale juz szczegolnie tych z PO.

nie przeczę, do nich mi najbliżej. ale nawet wyznawcy lidera Samoobrony maj± na zakończenie dyskusji u mnie u¶cisk ręki. to o dyskusjach w realu. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 18:54:58
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
nie przeczę, do nich mi najbliżej. ale nawet wyznawcy lidera Samoobrony maj± na zakończenie dyskusji u mnie u¶cisk ręki. to o dyskusjach w realu. :)

czyli szanujesz tych, ktorzy innych nie szanuja, a nawet takich popierasz.
Powalajaca logika i przypadek dla specjalisty.

Poszczegolni wyznawcy to cos zupelnie innego, anizeli popieranie en bloc
partii, ktora nie ma szacunku dla ludzi.

Data: 2011-03-24 20:03:22
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 19:54:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

nie przeczę, do nich mi najbliżej. ale nawet wyznawcy lidera Samoobrony
maj± na zakończenie dyskusji u mnie u¶cisk ręki. to o dyskusjach w realu.
:)

[...]

różnimy się trochę w ocenie rzeczywisto¶ci politycznej w Polsce, ale to tylko znak że w Polsce jest miejsce dla każdego.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 19:13:10
Autor:
energetyka j±drowa w Polsce
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

różnimy się trochę w ocenie rzeczywisto¶ci politycznej w Polsce, ale to tylko znak że w Polsce jest miejsce dla każdego.

rzeczywistosc jest katastrofalna. Czytales tekst ktory wkleilem o Estonii?
Polske w tej chwili juz przegonila Ghana. Taka to jest rzeczywistosc.

Polska jest zapozniona w rozwoju i nie nadgoni tego juz tak szybko, bo
zmarnowano czas i nie przeprowadzono niezbednych reform oraz nie
przeprowadzono dekomunizacji, lustracji  - czyli odsuniecia w niebyt tych
ktorzy nie potrafia rzadzic, tylko okradaja polskie spoleczenstwo nadal.

W Polsce nie ma miejca na agentury ktore dzialaja juz prawie jawnie. W normalnym, cywilizowanym kraju nie ma miejsca na takie bezczelne dzialanie
obcej agentury jakie widzi sie w Polsce.

Data: 2011-03-24 20:15:33
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
  pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 20:13:

[...]

a kto pisze?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 19:31:21
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
a kto pisze?

co pisze?

Data: 2011-03-24 21:17:51
Autor: Marek Czaplicki
energetyka j±drowa w Polsce
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu czwartek 24 marzec 2011 20:31:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

a kto pisze?

co pisze?

brak nika w polu OD. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-24 20:26:14
Autor:
energetyka j±drowa w Polsce
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
brak nika w polu OD. :)

to co z tego? jednak bredzisz trollu?

Data: 2011-03-24 20:26:50
Autor: u2
energetyka j±drowa w Polsce
na grupie nigdy nikogo nie nazwałem tak jak Ty celujesz. może mniemanie o moim domniemanym konformizmie bierze się st±d, że ja szanuję ludzi... wszystkich.

By zylo się lepiej .. wszystkim. Haslo znane z kampanii milosci pelobandy :)

Data: 2011-03-24 19:31:06
Autor: bolek
energetyka j±drowa w Polsce

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d8b8b22$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Supereksperci z PiS-u.
Najlepiej Maciarewicz z Fotyg±.

bolek

Data: 2011-03-24 18:50:18
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Supereksperci z PiS-u.

Najlepiej Maciarewicz z Fotyg±.

Macierewicz, bolek, Macierewicz. Ty musisz koniecznie przezyc druga komuna, to moze cos zrozumiesz.

Data: 2011-03-26 22:07:22
Autor: jadrys
energetyka jÄ…drowa w Polsce

A ja akurat w tej sprawie nie pytałbym o zdanie ludzi którzy o
zagadnieniu nie mają najmniejszego pojęcia. To może przynieść więcej
szkody niĹĽ poĹĽytku.

mam odmienne zdanie. energetyka jÄ…drowa budzi wiele obaw. sÄ… plusy i minusy.
obywatele mają prawo być przed ewentualnym referendum rzetelnie
poinformowani by wyrazić swoje zdanie.

A kto niby tych rzetelnych informacji miałby im udzielić?

Data: 2011-03-26 22:28:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imll2g$rr2$3news.onet.pl...

[...]

Jaruś Kaczyński?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-26 14:31:23
Autor: Hans Kloss
energetyka j±drowa w Polsce
On 26 Mar, 22:28, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Jaru¶ Kaczyński?
 Ja ci radzę jakies zimne okłady na głowę.
Btw nie jeste¶ ze swoja mania jedyny,  platfonstwu ostatnio jebie na
dekle masowo- wszędzie widz± Jarusia Kaczyńskiego.
Tylko dlaczego wywnętrzasz się akurat  na psp? Wypierdalaj ze swoj±
psychoz± na pl.soc.psychiatria!
J-23

Data: 2011-03-26 22:34:55
Autor: u2
energetyka j±drowa w Polsce
A kto niby tych rzetelnych informacji miałby im udzielić?

Jaru¶ Kaczyński?

Uważaj, bo ciebie odstrzel± jak kaczkę. :)

Data: 2011-03-26 23:01:11
Autor: jadrys
[...]

Ci "eksperci" opłacanie przez lobby nuklearne bądź przez antynuklearne.

Data: 2011-03-26 17:50:20
Autor: Hans Kloss
energetyka j±drowa w Polsce
On 26 Mar, 23:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ci "eksperci" opłacanie przez lobby nuklearne b±dĽ przez antynuklearne.
 Wszyscy eksperci s± przez kogo¶ opłacani. Jak się boisz że cię
oszukaj± to sprawa prosta- idĽ na fizykę i ukierunkuj się na j±drow±
to będziesz miał własny i oparty na rzetelnej wiedzy  pogl±d na
sprawę.
A tak nawiasem pisz±c to całkiem sensownie pisz± o Fukushimie
niektórzy (czesto zawodowi fizycy) tu:
http://autodafe.salon24.pl/286384,fizycy-i-8-9
J-23

Data: 2011-03-27 15:54:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-27 01:50, Hans Kloss pisze:
On 26 Mar, 23:01, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Ci "eksperci" opłacanie przez lobby nuklearne bądź przez antynuklearne.
  Wszyscy eksperci sÄ… przez kogoĹ› opĹ‚acani. Jak siÄ™ boisz ĹĽe ciÄ™
oszukajÄ… to sprawa prosta- idĹş na fizykÄ™ i ukierunkuj siÄ™ na jÄ…drowÄ…
to bÄ™dziesz miaĹ‚ wĹ‚asny i oparty na rzetelnej wiedzy  poglÄ…d na
sprawÄ™.
A tak nawiasem pisząc to całkiem sensownie piszą o Fukushimie
niektĂłrzy (czesto zawodowi fizycy) tu:
http://autodafe.salon24.pl/286384,fizycy-i-8-9
J-23

Raczej swojej wiedzy w tym temacie dodatkową nauką bym w istotny sposób nie poszerzył . Więc nie widzę sensu marnować na to czasu.

Data: 2011-03-27 14:01:44
Autor: ob serwator
energetyka j±drowa w Polsce
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
 Raczej swojej wiedzy w tym temacie dodatkow± nauk± bym w istotny sposób nie poszerzył . Więc nie widzę sensu marnować na to czasu.

oczywiscie, ze to nie jest mozliwe, chlopku roztropku. Ty sie znasz ale na
burdelach w sieci jankeskiej:)))

Data: 2011-03-24 19:29:16
Autor: Zakarm
energetyka j±drowa w Polsce
[...]

A ja mam pytanie z innej beczki, kto toto wybuduje i za czyje pieniadze i komu to pozniej sprzeda. Bo jak do tej pory elektrownie i zaklady energetyczne wybudowane za kasiore spoleczenstwa maja w rekach kupione za grosze Francuzy niemce i inne scierwo.

Cala chucpa jest po to zeby wycyganic kase od nas i posadziuc na stolkach swoich pociotkow i inne qrestwo.

Data: 2011-03-26 14:27:34
Autor: Wiesiaczek
energetyka j±drowa w Polsce
On Thu, 24 Mar 2011 19:29:16 +0100, Zakarm wrote:

[...]

Celna ocena sytuacji, ale na tym polega kapitalizm.
Mata co chcieli¶ta :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-24 19:57:03
Autor: Elvis
energetyka j±drowa w Polsce

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:img0ba$a07$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ludzie nie maja o tym temacie zielonego pojecia.
Zaglosuja tak jak im media podpowiedza, pewnie przeciw.
Potem beda narzekac ze prad coraz drozszy.
Zreszta w polsce wiekszym problemem jest jak ten prad
przeslac. Cala infastruktura sie sypie. Kable, linie przesylowe.
Nowi wlasciciele tylko doja kase jak z jakiejs kolonii.
Nic nie inwestuja.

Data: 2011-03-24 19:05:14
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
Elvis <elvis@zyje.pl> napisał(a):
[...]

dokladnie !! Tusk powinien zaczac budowac juz teraz. Przyda sie pozniej dla
Polski.

Data: 2011-03-24 20:14:42
Autor: Zakarm
energetyka j±drowa w Polsce
W dniu 2011-03-24 20:05,  obserwator pisze:
[...]

Tak niech buduje ale za wlasne pieniadze ja sobie postawie solarke i wiatrak i bede mial wlasny prad i gleboko w dupie politykow i ch gruszki na wierzbie.

Data: 2011-03-24 19:29:32
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
Zakarm <tyskie@smiedzimulem.com> napisał(a):
Tak niech buduje ale za wlasne pieniadze ja sobie postawie solarke i wiatrak i bede mial wlasny prad i gleboko w dupie politykow i ch gruszki na wierzbie.

ale musisz za wlasne pieniadze takze wybudowac drogi, kanalizcje, gazociag,
zatrudnic ochroniarzy, staz pozarna, wojsko etcetera i bedziesz
samowystarczalny.  --

Data: 2011-03-24 20:35:18
Autor: Zakarm
energetyka j±drowa w Polsce
W dniu 2011-03-24 20:29,  obserwator pisze:
[...]

O przepraszam ale infrastruktura jest obowiazkiem rzadu .

Ty qrwa palancie nie znasz nawet podtsawowwych obowiazkow rzadu i panstawa jako takiego.
Nic tylko KoN Koryto jest Najwazniejsze.

Data: 2011-03-24 19:38:39
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
[...]

to znajdz sobie teraz durniu innego dyskutanta jak chcesz w ten sposob
dyskutowac ciemniaku.

Data: 2011-03-24 20:40:29
Autor: Kaczysta
energetyka j±drowa w Polsce

[...]
Najpier może poczekajmy na to, jak się zakończy ta japońska katastrofa i jakie będ± jej skutki i jakie będ± z tego wynikały wnioski.
AZ

Data: 2011-03-24 19:52:39
Autor: obserwator
energetyka j±drowa w Polsce
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Najpier może poczekajmy na to, jak się zakończy ta japońska katastrofa i jakie będ± jej skutki i jakie będ± z tego wynikały wnioski.

czekajcie, czekajcie i kupujcie najdrozdszy gaz w Europie od Gazpromu.

Putin potrzebuje pieniedzy na zbrojenia. Juz w tej chwili Polske przescignela Ghana w rankingach ekonomicznych.
Polska nie lezy w rejonie czynnym sejsmicznie tak jak Japonia.

Katastrofa w Japonii jest wykorzystywana w tej chwili wlasnie przez tych, ktorym zalezy na tym, aby Polska kupowala gaz, a nie budowala
wlasnych elektrowni jadrowych i miala najtansza energie.

--

energetyka j±drowa w Polsce