energia,bateria w laptopie

Data: 2009-05-03 21:37:34
Autor: Kot Prezydenta
energia,bateria w laptopie

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:gti0k9$qgq$1inews.gazeta.pl...
1.
czy mozecie polecic dobry, sprawdzony przez Was program do zarządzania
energią w laptopie? [w sieci duzo o tym, ale co jest faktycznie topowe...?]
(zdaje sie, że mam na mysli program do dowolnego rodzaju laptopa)

2.
a co skutecznego mozna zrobic z bateria, by "trzymala" dluzej i w ogole
"jakos sie" zregenerowala, ma juz swoje lata (operacje techniczne,jakas
dlubanine - wykluczam)?
Moze jakis soft? Jaki?

Wyjmij baterię, wtedy zaoszczedzisz - choć jesli już zacząłeś ja męczyć to i tak umrze po pewnym czasie.

energia,bateria w laptopie