energooszczedny komp :)

Data: 2009-11-21 21:07:45
Autor: Feromon
energooszczedny komp :)

Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości news:he2t43$brd$1achot.icm.edu.pl...
chcialbym zbudowac sobie energooszczednego kompa ... grafe chyba
wybralbym jeden z trzech modeli z palit e-green, chociaz niepokoi
mnie brak recenzji i wsparcia dla directx 11 ...

http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Nowa-karta-graficzna-Palit-GeForce-GTS-250-E-Green,wid,11628560,wiadomosc.html?ticaid=19219

pozostaje jeszcze plyta glowna i procek ... co byscie polecali jesli chodzi
o energooszczedne plyty glowne ?

czy budujac energooszczednego kompa mozna dac zwykly zasilacz czy
tez sa jakies specjalne energooszczedne zasilacze ?

Nie stać Cię na prąd? To P100 Windows 3.11  z komisu. O co chodzi z tą oszczednością energii... Komp na baterie słoneczne?
Może jeszcze ekologiczny biodegradowalny po 5 latach... Jeszcze dobry i tani brakuje... LUDZIE!!!
Toż to jak laptop DO GIER!!!

He he he
Feromon
PS. A ten co już masz to ile watów zużywa? Bo mój C2D 2,4 GHz z monitorem 120W.
Pracuje 2-3 godziny a resztę doby nie włączony. Zgaszę niepotrzebną żarówkę i mam kompa za darmo...

energooszczedny komp :)