era TAK-TAk - jak rolicza jednostki za rozmowy przychodzace?

Data: 2009-08-19 17:11:33
Autor: Końrad(o)
era TAK-TAk - jak rolicza jednostki za rozmowy przychodzace?
na www w iTakTak widzę w zakładce 'moje konto':

Saldo konta:   107.04 zł z VAT
Jednostki wystarczą na (min\sms): 106\426
Ilość minut terminowych: 0
Ważność konta na połączenia wychodzące: 26-11-2009

pytanie odnośnie drugiej linijki:

to są minuty i smsy za połaczenia odebrane, jeśli dobrze się domyślam.
ale jak to wykorzystać?
bo wysyłam smsy - i liczba sms się zmniejsza (430,429, 428...), a w bilingu koszty wysłanych smsów są 0,00pln (na erę).
natomiast obciążany jestem kosztami rozmów, nie mogę widocznych wyżej 106 minut wykorzystać na rozmowy, za każdą rozmowę jestem obciążany co widać w bilingu i po pozostałej kwocie (dzownię do różnych sieci, za każdą rozmowę niezależnie od sieci pobierana jest opłata).

dlaczego jednostki mogę wykorzystywać na smsy tylko?

Data: 2009-08-19 11:27:49
Autor: BearBag
[...]

to sa minuty i smsy do ery/heyah. Albo jedna minuta albo 4 smsy. Tak
jest jesli jestes w taryfie Happy. Ubywac ci ich bedzie tylko jesli
dzwonisz na ere/heyah.
W nowym tt jest juz inaczej.

Data: 2009-08-20 10:22:23
Autor: michaça
era TAK-TAk - jak rolicza jednostki za rozmowy przychodzace?
to sa minuty i smsy do ery/heyah
nie tylko

jest jesli jestes w taryfie Happy. Ubywac ci ich bedzie tylko jesli
dzwonisz na ere/heyah.
zle, era, heyah i na stacjonarne
ps
moze nie dzwonisz do ery tylko np na numer przeniesiony do orange czy play'a? (te kierunki byly ostatnio modne)

Data: 2009-08-20 12:49:52
Autor: Końrad(o)
Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:h6j13v$qn4$1news.wp.pl...

moze nie dzwonisz do ery tylko np na numer przeniesiony do orange czy play'a? (te kierunki byly ostatnio modne)

jeśli pytanie mnie dotyczy, to 99% telefonów wykonuję na numer w erze, abonamentowy, i każda godzina kosztuje mnie 29 groszy - tu nie ma pomyłki.

Data: 2009-08-20 18:36:02
Autor: Grzexs
[...]

Jeśli masz włączoną "Godzinę za grosze", to opłata jest pobierana z głównego konta, a te "erajednostki" są do wykorzystania na sms-y do Ery i na smsy i rozmowy do Heyah.

Być może w końcu uzbierasz ich tyle, że będzie ci się opłacać na jakiś czas wyłączyć "Godzinę za grosze".

--
Grzexs

Data: 2009-08-20 12:47:42
Autor: Końrad(o)
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b5087f5-cb21-4ccd-be9b-7d5d1643db00k26g2000vbp.googlegroups.com...

to sa minuty i smsy do ery/heyah.

nie mogę uwierzyć.
Saldo konta:   107.04 zł z VAT  -- ->>> Jednostki wystarczą na (min\sms): 106\426
czyli 107.04/106 = 1,01 (po zaokrągleniu) - taki jest koszt minuty wewnątrz sieci?
coś nie tak, bo nawet teraz, dziś mam:
106,16pln/105min = 1,01pln za minutę.
nie może być tak drogo, coś tu nie gra.

Albo jedna minuta albo 4 smsy.

tak, ten przel;icznik jest dla mnie zrozumiały.

 Tak jest jesli jestes w taryfie Happy.
W nowym tt jest juz inaczej.

ale kiedy ja mam właśnie taryfę NOWYTAKTAK - to pewne, tak widze po zalogowaniu na www.
przejscie na nowy było konieczne do uzyskania "godzin za grosze" czyli 29gr za godzinę rozmowy z erą/stacjonarnym (i tu to akurat się zgadza)

Data: 2009-08-20 14:34:20
Autor: Michał Rolka
Końrad(o) pisze:
[...]

Saldo konta i jednostki to (prawie*) zupełnie dwie niezależne wielkości. Erajednostki możesz wykorzystywać na rozmowy i SMS w sieci Era i na stacjonarne, ale ponieważ masz równocześnie "godzinę za grosze", więc ta promocja ma priorytet przed EJ (tak sądzę, bo nie korzystam).

*prawie, bo dostajesz EJ za doładowania >= 100 zł lub możesz kupować pakiety minut płacąc za nie z konta głównego - złotówkowego. Ponadto EJ dostajesz też z Bonusa.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

era TAK-TAk - jak rolicza jednostki za rozmowy przychodzace?