Data: 2011-04-16 11:10:17 | |
Autor: maly mis | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy to jakas wieksza awaria, czy mam pecha?
(nie chodzi nawet o opoznienie w uruchomieniu, bo to sie zdarza, ale system odrzuca przyjecie zlecenia) |
|
Data: 2011-04-16 11:58:54 | |
Autor: Big Brother | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
Użytkownik "maly mis" <maly@mis.pl> napisał w wiadomości news:iobmdn$7f7$1news.onet.pl... Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy to jakas wieksza awaria, czy mam pecha? Mają jakiś większy problem, mnie zżarło z konta 40 PLN za transmisję danych mimo iż mam uruchomiony blueconnect max. Przyjmują nawet zbiorowe zgłosznia reklamacyjne :) -- Big Brother |
|
Data: 2011-04-16 15:06:41 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
On 2011-04-16, Big Brother <bigbro_TO_WYWAL_@gazeta.pl> wrote:
Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy to jakas wieksza awaria, czy mam pecha? Masz pecha - wybraĹeĹ ErÄ. (nie chodzi nawet o opoznienie w uruchomieniu, bo to sie zdarza, ale system odrzuca przyjecie zlecenia) Problemy z blueconnectem majÄ co najmniej od trzech tygodni. -- Pozdrawiam, Krzysiek KieĹczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/ |
|
Data: 2011-04-22 15:02:47 | |
Autor: Paweł Gąska | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski z dnia: 2011-04-16 15:06: On 2011-04-16, Big Brother<bigbro_TO_WYWAL_@gazeta.pl> wrote:potwierdzam :D Problemy z blueconnectem mają co najmniej od trzech tygodni.Problemy z blueconnectem mają co najmniej od trzech... lat :D -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-04-19 01:31:35 | |
Autor: jgor5 | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
maly mis <maly@mis.pl> napisał(a):
Probuje zamowic w taktak fonie pakiet 45 minut i nie udaje mi sie. Czy to jakas wieksza awaria, czy mam pecha? Czyżby przez kilka dni nie uporali się z tym problemem? TT Happy: - program lojalnościowy - "Serwis chwilowo niedostępny..." - logowanie do konta - "Przepraszamy. Ustalenie aktualnej taryfy nie jest możliwe w tym momencie...) Całkiem na psy schodzą? -- |
|
Data: 2011-04-19 08:24:13 | |
Autor: J.F. | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
On Tue, 19 Apr 2011 01:31:35 +0000 (UTC), jgor5 wrote:
Czyżby przez kilka dni nie uporali się z tym problemem? dzis dziala J. |
|
Data: 2011-04-22 10:35:19 | |
Autor: jcm | |
era - czy cos padlo? taktak fon | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:njaqq69uo8ifblvmrkejkjbbrmp9bkd7174ax.com...
On Tue, 19 Apr 2011 01:31:35 +0000 (UTC), jgor5 wrote: Niezupełnie działa! Wczoraj 21.04 kupiłem doładowanie Tak Tak na stacji BP i...komunikat mniej więcej taki: "Doładowanie niemożliwe. Nieprawidłowy kod". Zadzwoniłem do BOK-u. Miły pan przyjął zgłoszenie i poinformował mnie, że do terminali trafiła partia numerów doładowań ze statusem "nie gotowy". Przeprosił. Zrekompensował kłopot, doładowując doraźnie za 5zł i kazał czekać na sygnał z ich strony. Dziś sprawdziłem ponownie. Niestety, w dalszym ciągu nie mogę doładować konta. Coś im się sypło. j. |
|