era - czy mają oferty utzrymaniowe ?

Data: 2011-08-08 18:48:10
Autor: Marek
era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
Cztery lata temu wypowiedzenie umowy skutkowało telefonem z BOK-u i
propozycją tańszego niż w standardowej umowie abonamentu (słynne pakiety po
16.50). Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

Data: 2011-08-08 19:36:57
Autor: J.F.
Dnia Mon, 8 Aug 2011 18:48:10 +0200, Marek napisał(a):
[...]

Jeszcze rok temu postraszenie cos dawalo. Niewiele, ale jednak cos.
Ale wtedy Era to byla Era, a nie T-mobile.

Lepiej ich straszyc przejsciem do taktaka, na wypowiedzeniu mozna sie
przejechac :-)

J.

Data: 2011-08-08 22:29:59
Autor: Flo
W dniu 2011-08-08 19:36, J.F. pisze:

Ale wtedy Era to byla Era, a nie T-mobile.

Chyba masz na myśli sam znak towarowy bo jeśli chodzi o prawa właścicielskie i zarządzanie to już od dawna, a w zasadzie od początku robi to T-mobile.

--
Florian

Data: 2011-08-08 22:38:53
Autor: J.F.
Dnia Mon, 08 Aug 2011 22:29:59 +0200, Flo napisał(a):
[...]

no, z tymi prawami wlascicielskimi to dlugo polemizowano, z zarzadzaniem
niby podobna historia, ale efekt jakby inny.

No i widzisz: punkty Era Premia byly, a punktow T-mobile nie bedzie.

J.

Data: 2011-08-08 22:50:27
Autor: Flo
W dniu 2011-08-08 22:38, J.F. pisze:

no, z tymi prawami wlascicielskimi to dlugo polemizowano,

przekombinowali z Vivendi i tyle.

No i widzisz: punkty Era Premia byly, a punktow T-mobile nie bedzie.

Ale jak ściemniali tak ściemniają dalej. Tutaj nic się nie zmieniło. Trzeba uważnie czytać te najmniejsze literki w umowach i regulaminach :) - mam na myśli chociażby opłaty w roamingu.

--
Florian

Data: 2011-08-09 07:46:04
Autor: J.F.
Dnia Mon, 08 Aug 2011 22:50:27 +0200, Flo napisał(a):
W dniu 2011-08-08 22:38, J.F. pisze:
no, z tymi prawami wlascicielskimi to dlugo polemizowano,
przekombinowali z Vivendi i tyle.

Nie wiem czy oni, czy Elektrim ..

[...]

A ktory operator nie sciemnia ..

J.

Data: 2011-08-09 09:05:34
Autor: Flo
W dniu 2011-08-09 07:46, J.F. pisze:

A ktory operator nie sciemnia ..

Każdy ale są pewne granice.
T-mobile reklamami wprowadziło klientów w błąd i teraz ludzie mają kosmiczne rachunki do opłacenia.

--
Florian

Data: 2011-08-09 09:37:37
Autor: J.F.
Dnia Tue, 09 Aug 2011 09:05:34 +0200, Flo napisał(a):
W dniu 2011-08-09 07:46, J.F. pisze:
A ktory operator nie sciemnia ..

Każdy ale są pewne granice.
T-mobile reklamami wprowadziło klientów w błąd i teraz ludzie mają kosmiczne rachunki do opłacenia.

Jesli masz na mysli te loterie za 5 mln - u innych wystapilo to samo.

J.

Data: 2011-08-09 10:25:07
Autor: Flo
W dniu 2011-08-09 09:37, J.F. pisze:

Każdy ale są pewne granice.
T-mobile reklamami wprowadziło klientów w błąd i teraz ludzie mają
kosmiczne rachunki do opłacenia.

Jesli masz na mysli te loterie za 5 mln - u innych wystapilo to samo.

Chodzi mi o połączenia z "milionami użytkowników T-mobile na świecie"
Nikt nie napisał, że trzeba pakiety roamingowe wykupić bo jak nie to połączenia są normalnie naliczane.
A wiara się skusiła.
Jeździli po Europie i dzwonili do polski, a teraz płacz i lament bo rachunek 500, 600, 700zł do zapłacenia.
O tym reklamy T-mobile nie mówią ;)

Loterie to inna bajka
Bez urazy ale są dla frajerów i cwaniaków.
Frajerzy płacą, a cwaniacy wiedzą jak zarobić.

W jednym z komisów w woj. lubuskim stało kilkanaście BMW z loterii Orange. Wszystkie wygrały osoby z jednego kręgu towarzyskiego.
Auta stały na placu z ceną 60-70% wartości rynkowej i do tego jeszcze z tablicami Orange.

--
Florian

Data: 2011-08-10 09:25:13
Autor: Amir
> [...]
Auta stały na placu z ceną 60-70% wartości rynkowej i do tego jeszcze z tablicami Orange.

a co to za metody mieli?

Data: 2011-08-10 09:31:42
Autor: Flo
era - czy majďż˝ oferty utzrymaniowe ?
W dniu 2011-08-10 09:25, Amir pisze:

a co to za metody mieli?

Sprzyjał im system "losowania" samochodów i rachunek koszt/zysk w loterii sms-owej.

--
Florian

Data: 2011-08-10 13:22:05
Autor: J.F.
Dnia Wed, 10 Aug 2011 09:25:13 +0200, Amir napisał(a):
[...]

Kraza plotki (sponsorowane ?) jak to niektorzy zyja z takich konkursow.
Wystarczy wyslac tych sms za 30 tys np, zeby wygrac auto warte 100 tys.

Fakt, ze rozklad wygrywajacych jest dosc dziwny - kiedys tu analizowalem.

Duzo zalezy od tego czy to loteria (kazdy los wygrywa) czy konkurs "kto da
wiecej". Albo jak w orange - najwiecej losow dawaly doladowania.

J.

Data: 2011-08-10 13:28:23
Autor: J.F.
Dnia Tue, 09 Aug 2011 10:25:07 +0200, Flo napisał(a):
[...]

Znam przypadek gdy sie go wlaczyc nie dalo, ale i tak bylo dosc tanio.
Cenniki i regulaminy trzeba czytac, szczegolnie przy tak skomplikowanych
uslugach i rozliczeniach.

Ja tam widzialem chyba jeszcze inny numer - nie sa te oferty jakos
ograniczone czasowo ?
Loterie to inna bajka
Bez urazy ale są dla frajerów i cwaniaków.
Frajerzy płacą, a cwaniacy wiedzą jak zarobić.

Rozne sa. Przeciwko normalnej loterii nic nie mam, tylko w tym przypadku
klient nie bardzo sobie zdawal sprawe ze nie jest to jednorazowy wydatek
5zl, ale zapisanie na codzienny.

J.

Data: 2011-08-12 13:35:52
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Ale w momencie "wejscia" T-mobile zaczely sie ostre ciecia i porzadki,
co wiele osob bolesnie odczulo... i generalnie jest gorzej niz lepiej.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-08-12 17:58:49
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-12 15:35, Jacek Osiecki pisze:
[...]

A to źle?

co wiele osob bolesnie odczulo...

Co to znaczy boleśnie odczuło? Pracownicy, klienci? Zasłużenie, czy tez
nie?

i generalnie jest gorzej niz lepiej.

Nie zauważyłem pogorszenia jakości usług, czy też zwyżki opłat.

Data: 2011-08-12 18:16:48
Autor: J.F.
Dnia Fri, 12 Aug 2011 17:58:49 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
W dniu 2011-08-12 15:35, Jacek Osiecki pisze:
Ale w momencie "wejscia" T-mobile zaczely sie ostre ciecia i porzadki,

i generalnie jest gorzej niz lepiej.

Nie zauważyłem pogorszenia jakości usług, czy też zwyżki opłat.

Oj, likwidacja punktow Premia uderzy mnie bolesnie po kieszeni :-)

J.

Data: 2011-08-12 18:40:40
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-12 18:16, J.F. pisze:
[...]

Tak, słyszałem o tym (doładowywałem z tego tak-taki synom), ale
po zmianach w abonamentach (solidnych obniżkach przy w zasadzie
nawet zwiększeniu możliwości) zrobiło się to dla mnie w sumie
nieistotne.

Data: 2011-08-10 09:21:05
Autor: Amir
> [...]

Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

Nie, nic nie dają ciekawego, od 97 do teraz byłem w ich sieci
w sierpniu mam przeniesienie numeru do PLAy
i radzę zrobić tak samo,
w zadnym przypadku oferta Tmobile
nie jest w stanie dorównać play mobile.

Data: 2011-08-10 09:30:37
Autor: Flo
W dniu 2011-08-10 09:21, Amir pisze:

w zadnym przypadku oferta Tmobile
nie jest w stanie dor�wna� play mobile.

Byłbym ostrożny z takimi wypowiedziami (nie mam nic wspólnego z siecią T-mobile (a wręcz ich nie lubię).

--
Florian

Data: 2011-08-10 09:43:02
Autor: Flo
W dniu 2011-08-08 18:48, Marek pisze:
[...]

Era (T-mobile) to dziwna firma.
Czasami walczy jak lew o klienta z 6-8 kartami SIM i rachunkami 450-600zł, a odpuszcza sobie firmę mającą 1000 kart i generującą 5-10tyś zł.

Tego nie rozumiem.

W tym kontekście nie liczył bym na telefon z powalającą ofertą.

--
Florian

Data: 2011-08-10 09:43:55
Autor: Flo
era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
W dniu 2011-08-10 09:43, Flo pisze:

mającą 1000

miało być 100

--
Florian

Data: 2011-08-10 13:17:33
Autor: J.F.
era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
Dnia Wed, 10 Aug 2011 09:43:02 +0200, Flo napisał(a):
Era (T-mobile) to dziwna firma.
Czasami walczy jak lew o klienta z 6-8 kartami SIM i rachunkami 450-600zł, a odpuszcza sobie firmę mającą 100 kart i generującą 5-10tyś zł.

pomijajac sprawy czysto techniczno-ekonomiczne (ilosc wydzwonionych minut,
zajetosc sieci w okolicy, bilans MTR, koszt aparatow), ktore podejrzewam
nie maja tu znaczenia - to reszta jak w zyciu. Czasem ktos woli jechac na urlop niz oferte przygotowac, czasem szef go op*
ze za duze rabaty daje, czasem tak ustali system premiowania ze trzeba sie
skupic na tych pierwszych klientach.

Szef tez ma szefa, nad nim zarzad, a tam gdzies ktos stoi i wymysla
"wskazniki" ktore trzeba osiagnac, np wzrost arpu.

J.

Data: 2011-08-10 10:39:07
Autor: axyt
On 8 Sie, 18:48, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ja miałem abo tylko od 6 lat - właśnie przeniosłem numery do Play
Fresh. Po wypowiedzeniu nawet nie zadzwonili z czego akurat się cieszę
bo i tak bym nie chciał z nimi rozmawiać - aczkolwiek trochę się
zdziwiłem. Widać nie zależy im na klientach którzy zostawiają co mc
około 130 zeta - teraz widać trzeba bulić 250 żeby chcieli powalczyć.

Data: 2011-08-14 22:52:09
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
axyt wrote:

[...]

To wcale nie jest dziwne. Polecam
http://www.telepolis.pl/news.php?id=22393

Z akcentem na dane: Koszt pozyskania klienta,
Koszt utrzymania klienta, porównanie tego ile
TMobile wydawał w 2Q2011 w porównaniu do tego
ile wydawał w poprzednich trzech kwartałach..

Widać co robią, wnioski.. cóż, każdy może sam
wyciągnąć, dla mnie są dość jasne..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-08-16 16:53:21
Autor: icek2
era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
mi za 5 kart i 500zł
przeniosłem do Play
płace z połowe tego co teraz + komfort naprawde sporej ilosci minut

era/tmobile - nie zadzwonili

--
pozdros
icek

Data: 2011-08-16 17:02:49
Autor: Florian
W dniu 2011-08-16 16:53, icek2 pisze:
mi za 5 kart i 500zł
przeniosłem do Play
płace z połowe tego co teraz + komfort naprawde sporej ilosci minut

Rzeczywiście jest coś nie tak z Erą (T-mobile)

28 numerów w Erze - ostatni rachunek 10900zł
numery przeniesione do Plusa - rachunek 4300zł

Znacząca różnica przy tym samym profilu używania telefonów.

--
Florian

Data: 2011-08-17 03:47:09
Autor: J.F.
Dnia Tue, 16 Aug 2011 17:02:49 +0200, Florian napisał(a):
Rzeczywiście jest coś nie tak z Erą (T-mobile)
28 numerów w Erze - ostatni rachunek 10900zł
numery przeniesione do Plusa - rachunek 4300zł

Znacząca różnica przy tym samym profilu używania telefonów.

A sprawdzales czemu tak ?
Moze po prostu wiekszosc odbiorcow w Plusie ? J.

Data: 2011-08-17 07:44:03
Autor: Florian
era - czy mają oferty utzrymaniowe ?
W dniu 2011-08-17 03:47, J.F. pisze:

A sprawdzales czemu tak ?

Tak

Moze po prostu wiekszosc odbiorcow w Plusie ?

Nie ma znaczenia
Nie mają bezpłatnych połączeń wewnątrz sieci tylko w ramach konta.

--
Florian

Data: 2011-08-17 09:53:08
Autor: J.F.
Dnia Wed, 17 Aug 2011 07:44:03 +0200, Florian napisał(a):
W dniu 2011-08-17 03:47, J.F. pisze:
Moze po prostu wiekszosc odbiorcow w Plusie ?
Nie ma znaczenia
Nie mają bezpłatnych połączeń wewnątrz sieci tylko w ramach konta.

Rozne maja oferty, znajomi ostatnio z plusa przeszli do nich, cos im tam
dobrego zaoferowali :-)

Ale nawet wtedy - zakladajac ze mamy 3.5 operatora w Polsce (
proporcjonalnie do ilosci klientow), to chyba wiecej dzwoniles na plusa niz
do ery.

J.

era - czy mają oferty utzrymaniowe ?