era - czy mają oferty utzrymaniowe ?

Data: 2011-08-10 09:21:05
Autor: Amir
era - czy mają oferty utzrymaniowe ?

> Cztery lata temu wypowiedzenie umowy skutkowało telefonem z BOK-u i
propozycją tańszego niż w standardowej umowie abonamentu (słynne pakiety po
16.50).
Czy nadal wypowiadając umowę można dostać coś węcej, niż przy "normalnym"
przedłużeniu ? Zwłaszcza, jak jest się abonentem od 10 lat ?

Nie, nic nie dają ciekawego, od 97 do teraz byłem w ich sieci
w sierpniu mam przeniesienie numeru do PLAy
i radzę zrobić tak samo,
w zadnym przypadku oferta Tmobile
nie jest w stanie dorównać play mobile.

Data: 2011-08-10 09:30:37
Autor: Flo
era - czy majďż˝ oferty utzrymaniowe ?
W dniu 2011-08-10 09:21, Amir pisze:

w zadnym przypadku oferta Tmobile
nie jest w stanie dor�wna� play mobile.

Byłbym ostrożny z takimi wypowiedziami (nie mam nic wspólnego z siecią T-mobile (a wręcz ich nie lubię).

--
Florian

era - czy mają oferty utzrymaniowe ?