era domowa przedułużenie umowy

Data: 2009-03-07 10:39:48
Autor: Tomek D
era domowa przedułużenie umowy
Witam,

Czy ktoś przedłużał 2 letnią umowę na ere domową? moja się kończy za 2 miesiące i bok nie chce nic przekazać na temat przedłużenia, czy są jakiekolwiek warunki promocyjne

jeśli tak jakie są mniej wiecej warunki przedłużenia.

Pozdr.,
Tomek

Data: 2009-03-07 12:46:28
Autor: RoB
era domowa przedułużenie umowy
Witam!
Ja wlasnie przedluzylem kilka dni temu. Nawet zapomnialem ze mi sie umowa konczy, z Boku sami zadzwonili, podpisalem aneks do umowy na kolejne 2 lata i dostalem dodatkowo 60 minut na caly okres umowy. To na tyle

Pozdrowionka

RoB

Data: 2009-03-07 13:03:45
Autor: Henryk
RoB <cwiklak@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam!
Ja wlasnie przedluzylem kilka dni temu.
podpisalem aneks do umowy na kolejne 2 lata
i dostalem dodatkowo 60 minut na caly okres umowy. To na tyle

Może podasz więcej szczegulów. Jaki abonament i czy z wymianą telefonu czy nie.

Data: 2009-03-10 01:06:34
Autor: achim
era domowa przedułużenie umowy
Witam

Moja umowa kończy się w maju i oczywiście jak to zawsze bywa nic
wcześniej nie można się dowiedzieć.
BOK może mi udzielić informacji dopiero na miesiąc wcześniej i
szczerze mówiąc nie liczę na jakieś super promocje.
Jakiś czas temu zrezygnowałem z komórki w Erze właśnie dlatego, że
oferta dla stałych klientów była dużo gorsza od ofert dla nowych.
Chciałem poznać warunki przedłużenia i ewentualnie zastanowić się czy
warto mieć jeszcze telefon stacjonarny a może zrezygnować

Pozdrawiam

Data: 2009-03-08 09:37:55
Autor: rafi
[...]

mozesz wziąć nową aktywację i przenieść numer do era numer stacjonarny

abonament 25 zł i 30 minut do wszystkich i 500 mint do ery i na stacjonarne
(ze strefy domowej)

era domowa przedułużenie umowy