era g1

Data: 2009-03-05 08:24:00
Autor: filip
era g1
zainteresowal mnie telefon era g1, glownie ze wzgledu
na klawiature qwerty i internet ... niemniej nie bez znaczenia
sa dla mnie mozliwosci telefonu dla odtwarzania muzyki -
czy odtwarza mp3, flv lub moze nawet jakies pliki video ?
mov ? mpg ? avi ? czy po przesiadce z w810i odczuje
jakas duza roznice czy to tylko kwestia sluchawek ?
i ostatnia sprawa - czy te telefony sa zasimlockowane ?
czy mozna je kupic gdzies poza siecia era ?

Data: 2009-03-05 14:03:52
Autor: Kaziu
era g1
filip <lipif@o2.pl> wrote:
zainteresowal mnie telefon era g1, glownie ze wzgledu
na klawiature qwerty i internet ... niemniej nie bez znaczenia

A mnie z miejsca odrzuca taryfa 500MB na internet na taki telefon.
Porazka!

--
Kaziu

Data: 2009-03-18 00:51:50
Autor: Szpinak
era g1
On 5 Mar, 15:03, Ka...@wp.pl.invalid (Kaziu) wrote:
filip <li...@o2.pl> wrote:
> [...]
> na klawiature qwerty i internet ... niemniej nie bez znaczenia

A mnie z miejsca odrzuca taryfa 500MB na internet na taki telefon.

a używałeś przez miesiąc i wiesz ?

Data: 2009-03-05 19:55:29
Autor: Jakub Danecki
era g1
filip wrote:
czy po przesiadce z w810i odczuje
jakas duza roznice czy to tylko kwestia sluchawek ?

99% słuchawki, 1% urządzenie. Biorąc pod uwagę jakie słuchawki dołącza
się do telefonów.

i ostatnia sprawa - czy te telefony sa zasimlockowane ?

Żadne telefony w Erze nie mają simlocków.

czy mozna je kupic gdzies poza siecia era ?

Oficjalnie tylko w t-mobile w innych krajach :) na allegro maszteż
oferty.

Jakub

era g1