era mail łojezu (długie)

Data: 2009-10-08 22:31:56
Autor: J.F.
era mail łojezu (długie)
On Thu, 08 Oct 2009 13:17:53 +0200,  stack wrote:
Jak pewnie użytkownicy era wiedzą w tej sieci istnieje usługa o nazwie era
mail. Sprawa trochę nagłośniona przez pewną osobę (chyba jakiegoś lekarza),
który ją wyłączył ale sporo zapłacił za transmisję za granicą - pamięta
ktoś ? Może jakiś link?

Skasuj sobie zapamietane haslo do internetu - bedzie pytal, bedziesz
wiedzial kiedy chce sie laczyc.

(3) eeetam, MiniCommander i jedziemy  -- usuń i Exception- błąd java (jestem
programistą java więc zrozumiałem, że łatwo nie będzie) aplikacja Era Mail to święta krowa.
(4) podpiąłem kabel z tel do lapka aby wyrwać to ścierwo - i
refleksja, "przecież normalnie też się powinno dać to usunąć!"

W telefonach SE java w ogole jakos dziwacznie wyglada.

Wnioski:
Dostając w ramach umowy telefon od operatora - dostajemy urządzenie
niepełnowartościowe. O usuwaniu predefiniowanych wirusów nie wspomnę.

Pelno wartosciowe. Poczte obsluguje, zgodnie z deklaracjami.

A widziales gdzies w danych technicznych pozycje "pozwala usuwac
programy" ? :-)

J.

Data: 2009-10-09 07:53:32
Autor:
era mail łojezu (długie)
Pretensję można mieć co najwyżej do SE, że tak skonstruował telefon. Era nie
jest winna, a jak widać po mailach, pomagała w miarę możliwości

--

era mail łojezu (długie)