era, nowa umowa - negocjacje?

Data: 2009-06-01 17:39:01
Autor: tattva
era, nowa umowa - negocjacje?
Wie ktoś jakie wytyczne mają sprzedawcy w salonach Ery,
jeśli chodzi o negocjacje z klientami? Planuję podpisać
cyrograf na 2 lata, taryfa dla klientów indywidualnych
w wysokości 100 zł/mies. Telefony, które mnie interesują
to G1 i iPhone, którego chyba teoretycznie Era powinna
się powoli zacząć pozbywać. Głównie zależy mi na zejściu
z ceny telefonu. Komuś się udało?

/tattva

Data: 2009-06-01 17:40:01
Autor: tattva
era, nowa umowa - negocjacje?
Dodam, że chodzi o nowego klienta, a nie
przedłużenie (ew. przejście z tak-taka).

/tattva

Data: 2009-06-01 20:09:20
Autor: Skorupa
era, nowa umowa - negocjacje?
tattva pisze:
[...]

Chyba żartujesz.
Stałym klientom nie dają upustu na telefon, a ty chcesz jako klient z ulicy ceny negocjować?

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-06-01 21:55:32
Autor: tattva
era, nowa umowa - negocjacje?
Skorupa pisze:
Chyba żartujesz.
Stałym klientom nie dają upustu na telefon, a ty chcesz jako klient z ulicy ceny negocjować?

Nie dają? A to dziwne, bo mojej dziewczynie udało się - jako stałemu klientowi - wynegocjować 200 zł na telefonie... A znajomy też coś wynegocjował jako nowy klient. Tyle, że na taryfie biznesowej, więc sytuacja nieco inna (ale jedna aktywacja). Tak więc prosiłbym raczej,
żebyś nie wprowadzał w błąd, jeśli nie wiesz jak sytuacja wygląda...
Ostatnio czytałem o oszczędnościach w Erze, więc jestem po prostu ciekawy czy komuś się udało od tego czasu coś wynegocjować.

/tattva

Data: 2009-06-01 22:00:15
Autor: Skorupa
era, nowa umowa - negocjacje?
tattva pisze:
Skorupa pisze:
[...]

Jestem klientem Ery od 10 lat. Owszem kiedyś się udawało coś wynegocjować i to czasami nawet sporo, ale przy ostatniej umowie (we wrześniu 2008) byli nieugięci jeśli chodzi o ceny telefonów. Owszem, dawali upusty na abonament i minuty, ale cen telefonów nie opuszczali.

Podobnie było u mojego znajomego, który przedłużał 5 aktywacji (marzec - kwiecień 2009). Abonament mniejszy OK, więcej minut też OK, ale upustów na telefon nie udało mu się wynegocjować.

--
Pozdr.
Skorupa

Data: 2009-06-01 22:09:22
Autor: tattva
era, nowa umowa - negocjacje?
Skorupa pisze:
[...]

To dziwne, bo dziewczyna podpisywała umowę właśnie w marcu tego roku
i poza jakimiś trochę lepszymi warunkami, i upustem na telefon dostała jeszcze dodatkowo za 2000 min. do 5 osób co miesiąc. Rachunki na poziomie 100 zł, więc bez rewelacji. Wygląda więc na to, że się dało ;-)

/tattva

Data: 2009-06-02 16:57:33
Autor: Czabu
era, nowa umowa - negocjacje?

Użytkownik "tattva" <samborro@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h01chi$ok2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Napisz jeszcze ile miała punktów EraPremia i ile jej z nich zabrali.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-06-02 17:49:03
Autor: tattva
era, nowa umowa - negocjacje?
Czabu pisze:
Napisz jeszcze ile miała punktów EraPremia i ile jej z nich zabrali.

Niczego nie zabierali. "Wydała" wszystko, bo początkowo w planach było przejście do Play.

/tattva

Data: 2009-06-01 22:51:39
Autor: K
era, nowa umowa - negocjacje?
Skorupa pisze:

[...]

to slabo negocjowal, jestem klientem ery od lat 7 i za kazdym razem udalo mi sie zbic cene telefonu.

Data: 2009-06-06 16:37:09
Autor: Jarek Ossowski
era, nowa umowa - negocjacje?
Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości
Owszem, dawali upusty na abonament i minuty, ale cen telefonów nie
opuszczali.

Czyli zapłaciłeś za telefon pełną, detaliczną cenę, tak? Uważam, że kłamiesz...

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

era, nowa umowa - negocjacje?