era-przedluzenie umowy

Data: 2010-06-26 20:55:45
Autor: Aga
era-przedluzenie umowy
witam konczy mi sie umowa w Erze,jestem klientka od wielu lat,mam 2
numery,naprawde spore rachunki co miesiac i dostalam ciekawa
propozycje:)Otrzymam 10 minut dodatkowych przy zakupie z telefonem za 250zl
tylko Pani podkreslala wielokrotnie tylko 150,gdzie na allegro np spokojnie za
350 moge kupic taki sam model telefonu oczywiscie nowka:)No i umowa 2 lata,po
prostu brak slow.Slyszalam ze Orange teraz stara sie o klienta,promocje
itp,nie mialam zbytnio czasu by przejrzec info zastanawialam sie nad Play,moze
jakies sugestie?Pozdrawiam A.

Data: 2010-06-26 23:01:54
Autor: Olo
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-26 22:55,  Aga pisze:
witam (..),moze jakies sugestie?Pozdrawiam A.

Tak, polska trudny jezyk, czy znów była amnestia z matury?
Nic z tego co piszesz nie można zrozumieć.

Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2010-06-26 23:05:55
Autor: niusy.pl
era-przedluzenie umowy

Użytkownik " Aga" <agusia77.1.WYTNIJ@gazeta.pl>

[...]

Po co Ci nowy telefon ?

Data: 2010-06-26 21:31:38
Autor:
era-przedluzenie umowy
Nowy poniewaz stary tzn Nokia 6300 zaczyna sie psuć,dlatego chciałabym opcję z
telefonem:)Pozdrawiam

Data: 2010-06-26 23:44:52
Autor: looker
era-przedluzenie umowy
tylko Pani podkreslala wielokrotnie tylko 150,gdzie na allegro np spokojnie za
350 moge kupic taki sam model telefonu oczywiscie nowka:)No i umowa 2 lata,po

Niestey allegro nowka, to czesto mit, tam sa tylko nowki i uzywane przez kobiety :-)

Data: 2010-06-27 09:04:25
Autor: Akarm
era-przedluzenie umowy
 Aga napisał:
po prostu brak slow.

Święta racja!
Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-27 10:22:59
Autor: uwaga_NAIP
era-przedluzenie umowy
Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku.

to troll co nawet po Polsku nie umie pisać.

jk

Data: 2010-06-27 13:51:54
Autor:
era-przedluzenie umowy
uwaga_NAIP <marta.serdewsi@yahoo.com> napisał(a):
> Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku.

to troll co nawet po Polsku nie umie pisać.

jk

hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie
spojrzcie jak piszą inni ja chciałam opisac calą sytuację ale trzeba przyznac
ze nie warto,ehh..

Data: 2010-07-01 18:35:00
Autor: Jarek Ossowski
era-przedluzenie umowy
Użytkownik <agusia77.1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i07l1q$spo$1inews.gazeta.pl...
hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie
spojrzcie jak piszą inni ja chciałam opisac calą sytuację ale trzeba przyznac
ze nie warto,ehh..

Z tego co napisałaś nie wynika absolutnie nic. Jaki wcześniej miałaś abonament, z jaką liczbą minut? Co Ci teraz proponują, przy jakim abonamencie? To taryfa dla firm (typu Nowy Pakiet Biznes lub Nowa Firma) czy może taryfa prywatna (Rodzina)? To są informacje, które powinny być zawarte w Twoim pierwszym poście bo narazie to odnoszę wrażenie, że po prostu chciałaś sobie trochę pojechać po operatorze.

Pzdr,
Jarek Ossowski

Data: 2010-06-28 12:35:10
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
[...]

Dzwoń do BOA i poproś o połączenie z SUKą :) Z Sekcją Utrzymania Klienta :)

Z nimi można się targować. Zaoferują lepsze warunki niż przewiduje cennik.

Data: 2010-06-28 13:31:42
Autor: mz
era-przedluzenie umowy

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i09u17$e23$1mx1.internetia.pl...

Dzwoń do BOA i poproś o połączenie z SUKą :) Z Sekcją Utrzymania Klienta :)

Z nimi można się targować. Zaoferują lepsze warunki niż przewiduje cennik.

Ta abonament niższy o 15 zł od tego co w cenniku i nic więcej. Telefonu tańszego i minut do wszystkich (w tym PLAY) nie dadzą.
Ja tam rezygnuje i idę do Play. 90 dni przed końcem umowy dają już telefon a abonamet płaci się dopiero po skończony abonamencie w Erze.

Data: 2010-06-29 09:23:42
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-28 13:31, mz pisze:

Dzwoń do BOA i poproś o połączenie z SUKą :) Z Sekcją Utrzymania Klienta
:)

[...]

15zł mniej niż w cenniku (cenniku dla stałych klientów) to mało? Telefon możesz mieć tańszy za punkty era premia. Dla osób mających kilka telefonów to nawet kilkaset zł można oszczędzić.

Data: 2010-06-29 09:53:39
Autor: mz
era-przedluzenie umowy

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0c766$4kl$1mx1.internetia.pl...

15zł mniej niż w cenniku (cenniku dla stałych klientów) to mało? Telefon możesz mieć tańszy za punkty era premia. Dla osób mających kilka telefonów to nawet kilkaset zł można oszczędzić.

Nie to nie mało. Ale zrobić zestawienie np z Play to wychodzi taniej. Telefon SE Elm w Play 149 zł a w Erze 199 zł - 50 zł bo tyle mam pkt. Niby prawie to samo ale patrząc na minuty w Play 240 do wszystkich w Erze 205 do prawie wszystkich to prawie robi duzą różnice jak dla mnie i bym zostal w tej Erze gyby nie to prawie.
Pozdrawiam

Data: 2010-06-29 12:41:34
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-29 09:53, mz pisze:
[...]

A ile abonament w obu sieciach?

Patrząc na to
http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/porownanie/index.html

To stosując wytargowaną ulgę dla stałych klientów (10-15zł) to era wychodzi najlepiej.

Data: 2010-06-29 13:24:10
Autor: mz
era-przedluzenie umowy

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0cip7$7sp$2mx1.internetia.pl...
W dniu 2010-06-29 09:53, mz pisze:
A ile abonament w obu sieciach?

Patrząc na to
http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/porownanie/index.html

Era wg http://bsp.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/oferta_abonamentowa/wymien_telefon daje po zniżce 40 zł
Play  wg http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/longplay-49/index.html
daje 49 zł plus po przejściu do nich 49 zł (pierwswze 3 mc połowa tej kwoty i 6 miesięcy darmowe w play a jak wezme abo o 10 zł więcej to za darmo w play na zawsze)

Data: 2010-06-29 13:27:48
Autor: mz
era-przedluzenie umowy
Najbardziej drażni mnie to, że zlikidowali minuty do wszystkich. Nie będe sprawdzał czy ktoś do kogo dzwonie nie jest przypadkiem w Play. Jeśli Era da mi minuty do wszystkich zostaje jak nie pod koniec lipca odchodze.

Data: 2010-06-30 10:07:08
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-29 13:27, mz pisze:
Najbardziej drażni mnie to, że zlikidowali minuty do wszystkich. Nie będe
sprawdzał czy ktoś do kogo dzwonie nie jest przypadkiem w Play. Jeśli Era da
mi minuty do wszystkich zostaje jak nie pod koniec lipca odchodze.

Za kilka miesięcy zakończą się preferencyjne stawki MTR dla paly - wtedy będą minuty do wszystkich.

Data: 2010-06-30 10:10:07
Autor: Liwiusz
era-przedluzenie umowy
Miecio pisze:
[...]

   Na pewno nie dla tych z 2-letnią umową ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-06-30 10:12:16
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-30 10:10, Liwiusz pisze:

Za kilka miesięcy zakończą się preferencyjne stawki MTR dla paly -
wtedy będą minuty do wszystkich.

Na pewno nie dla tych z 2-letnią umową ;)

No tak :)
Ale może Era będzie tak wspaniałomyślna i zmieni regulamin ;)

Data: 2010-06-30 10:19:56
Autor: Liwiusz
era-przedluzenie umowy
Miecio pisze:
[...]

   A tak w ogóle gdzie można znaleźć źródło wiadomości o zrównaniu Playowego MTR w 2011r.?

--
Liwiusz

Data: 2010-06-30 10:34:25
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy

Plotki, ja znalazłem tylko to http://blogplay.pl/2009/12/koniec-asymetrii/ (nie szukałem specjalnie). Na grupie toczy się na ten temat dyskusja "Play a okres ochronny"

Data: 2010-06-30 10:39:27
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
Miecio pisze:
[...]

Do 2014 wg

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7306900,Bruksela__Koniec_przywilejow_dla_Play.html

Data: 2010-06-30 10:08:39
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-29 13:24, mz pisze:

Era wg
http://bsp.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/oferta_abonamentowa/wymien_telefon
daje po zniżce 40 zł

Jak masz długo tel w erze to zadzwoń do BOA/SUK - wynegocjujesz abonament 30-35zł. Jak masz kilka tel to można jeszcze lepiej.

Data: 2010-06-30 10:39:52
Autor: mz
era-przedluzenie umowy

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0eu6f$n1q$5mx1.internetia.pl...
[...]

Mam 3 telefony każdy na abo od ok 25 zł do 55 zł   BOA proponuje 40 zł i mówi, że nie może mniej. Gdyby dali te 30 zł podpisał bym aneks.
Jak dodrzwonić się do tego SUK ?

Data: 2010-06-30 21:44:33
Autor: CUT
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-30 10:39, mz pisze:

Mam 3 telefony kaďż˝dy na abo od ok 25 zďż˝ do 55 zďż˝   BOA proponuje 40 zďż˝ i
m�wi, �e nie mo�e mniej. Gdyby dali te 30 z� podpisa� bym aneks.
Jak dodrzwoniďż˝ siďż˝ do tego SUK ?

Ja w erze zawsze targuję się na max. Kończy mi się 5 umów jednoczesnie i z reguły mam cenę 30% niższą niż cennikowa dla przedłużających umowę. Dodatkowym atutem dla mnie jest to, że jestem klientem ery od 97/98r, a średni abonament to ok 80-100zł.
Nie gadaj z tymi z BOA bo oni nic nie mogą. Dzwonisz na BOA, łączysz się z konsultantem i prosisz o połączenie z Sekcją Utrzymania Klienta. Nie daj się zbyć (szeregowi z BOA mają prowizje od podpisanego aneksu). 35 zł wywalczysz na 100%, 30zł tak na 40-50%. Dobrym atutem w rękawie są kończące się kilka umów w jednym czasie i długi staż.

Data: 2010-07-10 09:48:12
Autor: Akarm
[OT] Re: era-przedluzenie umowy
CUT napisał:
atutem w rękawie

ROTFL
NMSP

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-07-01 07:53:22
Autor: Miecio
era-przedluzenie umowy
W dniu 2010-06-30 10:39, mz pisze:

Jak dodrzwonić się do tego SUK ?

Dzwonisz do BOK i prosisz o połączenie z SUK. Albo pisz maila na iBoa w którym napisz, że chcesz przedłużyć umowę i prosisz o kontakt.

Data: 2010-07-02 08:06:36
Autor: mz
era-przedluzenie umowy

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0hal6$cgn$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2010-06-30 10:39, mz pisze:

Jak dodrzwonić się do tego SUK ?

Dzwonisz do BOK i prosisz o połączenie z SUK. Albo pisz maila na iBoa w którym napisz, że chcesz przedłużyć umowę i prosisz o kontakt.

SUK się uparł i nie daje więcej niż 15 zł zniżki przy abo za 55 na przedłużenie umowy. Miesięczne rachunki między 100 a 140 zł. 3 numery w sieci. Jak przejde z jednym do Play reszte też przeniosę we właściwym czasie.
Ceny telefonów i minuty podobne ale w Play mam minuty do wszystich a w Erze do wybranych. Nie wygadam 200 minut miesięcznie a nie chce płacić dodatkowo.

era-przedluzenie umowy